Home // Articles // Downloads // Discussion Forum // Web Links // News CategoriesSeptember 09 2010 05:51:23
Navigatie
Home
Articles
Downloads
FAQ
Discussion Forum
Web Links
News Categories
Contact Me
Photo Gallery
Search
Web Statistics
RSS Feeds
ChatRoom
Aanmeldingsformulier
Gebruikers online
Gasten online: 2
Geen leden online

Aangemelde Leden: 31
Niet-geactiveerde Leden: 6
Nieuwste lid: Femke
Last Seen Users
jmdp04:30:28
Dokter Chaos04:59:30
jane 3 days
Isismoni 1 week
sarin 2 weeks
irma 8 weeks
sandy16 weeks
Femke23 weeks
obany26 weeks
Mica46 weeks
Forumonderwerpen
Nieuwste onderwerpen
Geeuw.......
Lief Dagboek 4 Mijn ...
weer eens bij elkaar
gewoon om te delen
Oepsss..
Actiefste onderwerpen
Bericht van Chris... [37]
weer eens bij elkaar [25]
wezen mensenlicha... [18]
Ontdek het mysterie [17]
Mijn dromen..... [13]
Random Foto
3
3
Scoop Marks
ok
Onderwerp bekijken
AlienContact.org - Abduction Support & Research NL/EN | Publiek Forum *NL* | Introductie
Auteur Ontdek het mysterie
Dokter Chaos
Lid

Aangemeld: 11.09.09
Geplaatst op 23-10-2009 18:38
Ontdek het mysterie "Ken u zelve"
(Message in a bottle voor iedereen die het mysterie wil verkennen)

Waar gaat het werkelijk allemaal over?

Het antwoord is zo simpel, en toch zo moeilijk tegelijkertijd...
Het is een mysterie met inhoud...
Er zitten zoveel clou,s die ons dagelijks ontvallen...
Het heeft niets met een nieuwe wereld orde te maken...
Fantasie vergiftigd de ziel met verwrongen halve waarheden...
Het antwoord zit van binnen in....
Daarom is het mysterie des te moeilijker te ontdekken...
Ken u zelve...
Ontdek het mysterie!
Ondanks het op de gedachten van een vrijmetselaar lijkt...
Is het antwoord voor elk mens van toepassing zonder dat de vrijmetselarij nodig is om het eeuwen oude mysterie inhoudelijk te leren bevatten en onder controle te krijgen.

U bestaat vrij in eigen lichaam en geest...
daarom liggen alle antwoorden in de natuur en bij uw zelve
Niet bij de vrijmetselarij of andere groepen die beweren de wijsheid in pacht te hebben en dat met machtsvertoon of politieke manipulatie proberen wijs te maken.

Elke essentie kent een kern van waarheid!
Er bestaat niets zoals de ultieme waarheid!
De waarheid ligt objectief gezien ergens in het midden!

Het gaat niet om de gedachten vrijmetselaar, de essentie is dat er een boodschap wordt uitgedragen die bij ieder ander een eigen uitwerking heeft zonder dat het over een ongefundeerd oordeel beschikt.

Join the search in uw eigen diepere lagen van zijn en bewustzijn.
Stel geen vragen aan de schrijver, maar stel ze bij uw zelve.

DUTCH VISIONARY ARTIST (C)
Privé Bericht sturen
Auteur RE: Ontdek het mysterie
Isismoni
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07
Geplaatst op 23-10-2009 19:51
Mooi geschreven Michel..

Voelt het goed, dan is het goed!
Privé Bericht sturen
jmdp
Lid

Aangemeld: 11.10.09
Geplaatst op 23-10-2009 23:41
Mysterie uit het oosten. Maar dit lijkt maar zo. De staat van verlichting is namelijk gewoon een natuurlijk verschijnsel en voor iedereen bereikbaar. Het wordt ervaren als een prettig en ontspannen gevoel. Aan deze verlichting is absoluut niks mysterieus of bovennatuurlijks. Het lijkt mysterieus, omdat het niet duidelijk is wat het nu precies is. De uitleg van oosterse mensen is verre van duidelijk. Dit komt door hun andere cultuur en daarom worden dingen op een andere manier uitgelegd. Door de onbekendheid en de onbegrijpelijke uitleg voor westerse mensen is het een mysterieus iets geworden. Maar dit is het beslist niet? !
http://www.einzelgangers.eu/ Privé Bericht sturen
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 24-10-2009 00:38
Bedankt moni, Yep jmdp je vat het in goede termen.
Het gedachten goed uit het verhaal lijkt de interpretatie te kennen dat het kennis is die verborgen door de VM? De werkelijkheid is dat niets van dat al in de huidige realiteit klopt.

Het betreft waardevolle kennis die in deze huidige technologische die door de mens in onze huidige maatschappij verloren is omdat het vergeten is omdat materiaal, macht en geld de plaats heeft ingenomen van spiritualiteit.

Ik ben een illuminatie, net zoals velen in deze maatschappij, tot op zekere hoogte ben ik er open in zonder alles te verhullen of te verzwijgen.

Het grote geheim is dat er geen geheimen bestaan die niemand weten mag, echter is er zoveel onzin en mystiek in de wereld terecht gekomen dat er een totaal verwrongen beeld is ontstaan over de illuminatie.

Er wordt jarenlang gesproken over Illuminatie en een NWO die door het geheime genootschap tot leven zou worden gewekt , dit is dus absoluut niet zo, er zijn andere partijen die er wel verantwoordelijk die de VM de schuld van alles geven.

Ik heb veel mensen gezien van hoog tot laag, van onbekend tot heel erg bekend, geen van allen is betrokken nog voorstander van een NWO en hebben duidelijk een aversie tegen alle beschuldigen en wild west verhalen die valselijk een foute geruchten machine op gang houden.

Er worden enorm veel voordelen geschapen, ooit had ik zelf een vooroordeel omdat ik niet beter wist dan dat alle verstrooide verhalen en feiten op waarheid moesten berusten.

Voor mij was het aanleiding om me te vervoegen en met eigen ogen te aanschouwen wat er waar van kon zijn of wat er niet juist van zou zijn.

de NWO wordt door een grote groep maffia leden in gang gezet, zoals politici, en leiders van bestaande religie die de normale wereld populatie willen overheersen met angst, leugen en bedrog zodat men de macht in stand kan houden op basis van propaganda technieken waarmee de mens met onzin verhalen wordt voorgelogen en al 2000 jaar lang wordt beduveld om de waarheid van mens en geschiedenis bedekt te houden.

De alternatieve media, de gewone media enz denken de mensen wakker te schudden door iedereen te waarschuwen voor de NWO en de illuminatie, de feiten liggen daar dat er een illusie is geschapen om de mens met onwaarheden te voeden en daarmee wereldwijd onrust te veroorzaken, er zijn altijd mensen die paranoia zullen reageren en daarna hard zullen gaan schreeuwen om bewijzen en feiten die zijn gemanipuleerd terwijl die op geraffineerde wijze wordt ingeprent en wordt voor gekauwd in de vorm van propaganda om de mens met angst, leugens,bedrog en paniek open te houden voor suggesties die niet actueel sporen met de huidige realiteit die algemeen bekend is.

Religie, Het Economische systeem, Politiek en macht zijn de regelrechte oorzaken die het grote gevaar vormen voor de mens en een NWO omdat hier de grondslag begint van de ontmenselijking waarmee de spirituele basiskennis van de mens de kop in wordt geduwd.

Ik ben me bewust dat er mensen zijn in elke omgeving die niet zullen accepteren wat ik hier heb neergezet, echter heb ik niet de drang noch behoefte om me te bewijzen, verdere onthullingen te doen of een discussie te starten, het gaat er om dat ieder zelf onderzoekt en zich bewust wordt dat niet alles als zoete koek wordt geslikt of als ultieme waarheid zal worden beschouwd.

op het internet gaat enorm veel geruchten en onzin verhalen die over de VM zouden gaan, het is mij onderhand duidelijk geworden dat al die verhalen niet door VM mensen de wereld zijn geholpen wat aangeeft dat er veel duimzuigerij wereldwijd in de wereld is gebracht wat onterecht een eigen leven is gaan leiden omdat er lui zijn die uit zijn op sensatie en andere doeleinden die me onbekend zijn.

Iedereen doet mee in de geruchten machine, dit al bewust of niet omdat het systeem dit ons inprent dat we er afhankelijk van zijn en we niet zonder zouden kunnen als morgen het maatschappelijke systeem uit elkaar zou spatten (de mens heeft het stenen tijdperk overleeft, en de alle ergste natuurrampen in de geschiedenis zonder dat er een maatschappelijk economisch systeem was die iedereen afhankelijk hield.

Chaos in orde
Privé Bericht sturen
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 24-10-2009 00:51
PS. Monique ook jij zou dit makkelijk hebben kunnen schrijven zonder dat het al te veel moeite kost. Het grote geheim van alles is om zo nu en dan eens alle gedachten op een rij te zetten en te filteren wat de natuur en universele zelfkennis te vertellen heeft.

Niet iedereen zal het weten, echter heeft iedereen die vorm van kennis, echter is de gros van de massa allang weer vergeten dat alle kennis in onze eigen energie is opgeslagen en dat het vrij toegankelijk is voor iedereen die net even verder wil kijken dan dat de kaders van het maatschappelijk economische religieuze systeem ons wil doen laten geloven.

Het systeemdenken is de grote boosdoener dat het vrije denken is gedwongen om tot een verhuld mechanisme om te schakelen omdat het grootste gevaar van onszelf de mens schuilt om spirituele kennisgeving te verbannen om zo meedogenloos in het spel wat de maatschappij heet mee te spelen waar normen, waarden en grenzen geen rol in spelen om aan geld en macht te komen en zo te overheersen op een foute wijze.

Het is slechts een klein verhaal, echter de moeite om te verwoorden vanuit een nuttig oogpunt dat er meer is dan geld, macht en geloof.

Chaos in orde (zelfs de naam kent een uitgedacht antwoord)
Privé Bericht sturen
Isismoni
Beheerder

Geplaatst op 24-10-2009 08:37
Dit had ik idd ook kunnen verwoorden, maar op mijn eigen manier....de "graal" is in een ieder van ons..
Jan en Michel..jullie hebben het heel mooi weergegeven..

Privé Bericht sturen
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 24-10-2009 14:11
Het mooi weer geven is slechts een detail, de essentie des te meer waardevol.
So here the story ends.....om het degelijk te verwoorden.

Privé Bericht sturen
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 24-10-2009 14:12
ps. of die graal werkelijk bestaat is maar de vraag, het is meer van waarde wat het symboliseert of wat de gedachten er achter zijn om in te kunnen geloven.
Privé Bericht sturen
Isismoni
Beheerder

Geplaatst op 24-10-2009 17:26
Het is idd de weergave van...en de graal bedoelde ik natuurlijk symbolisch..

We hebben het allemaal over hetzelfde..daar is geen twijfel over mogelijk..zoveel mensen zoveel andere bewoordingen hahaha

Privé Bericht sturen
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 24-10-2009 23:02
Je bent ten voordele veranderd Monique, zoveel wijzer geworden.
weer een typisch vooroordeel van wat is geweest.
vergeef me, ik begrijp wat je bedoeld.
Privé Bericht sturen
jmdp
Lid

Geplaatst op 25-10-2009 00:03
Elk mens is een stukje "Graal'' samen vormen zij de graal als zij in liefde licht en waarheid zijn. Dat is de herkenning in de ander?!
Isismoni
Beheerder

Geplaatst op 25-10-2009 21:49
@ Michel..ik hoef je net te vergeven om iets waar ik me niet bewust van was..smiley..het is goed zoals het is!
@ Jan..je zegt het zoals het is.. in een ieder van ons zit de "graal", als puzzelstukjes verdeeld in elke ziel, tis aan de mens dit te vinden en elkaar te vinden en zoals jij het zo mooi verwoord "in liefde, licht en waarheid" ..

Privé Bericht sturen
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 26-10-2009 01:48
Als het goed is, dan is het goed!

Case closed.
Privé Bericht sturen
sarin
Beheerder

Geplaatst op 26-10-2009 08:40
mijn gedachten reizen ver,
verder dan de verste ster
kus de maan in vogelvlucht
en mijn hart slaakt een zucht
laat deze reis eindeloos duren
en niet enkel maar een paar uren
gewoon reizen oneindig ver
verder dan de verste ster.......

En mijn geest raakt in vervoering
vervult van diepe ontroering
voorbij de verste sterrenpracht
vond ik de mooiste kracht
en het was oneindig schoon
en ergens toch zo vanzelfsprekend gewoon...

Je hoeft niet zo ver te gaan
enkel in jezelf in je bestaan
vind je datzelfde gevoel
voor wie begrijpt wat ik bedoel
en voel de ontroering zo oneindig schoon
in jezelf, ergens dus zo vanzelfsprekend gewoon....

want het is liefde wat ik bedoel
liefde in diepste zin van het gevoel
voor alles wat is , was en leeft
liefde is het puurste wat men geeft
laat dat stromen en je voelt
wat er met die kracht word bedoelt .....

liefs sarin
Privé Bericht sturen
jmdp
Lid

Geplaatst op 26-10-2009 10:59
t' Klinkt als heimwee..........
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 27-10-2009 14:43
Sterk schrijfwerk met gevoel!

Privé Bericht sturen
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07
Geplaatst op 29-10-2009 08:29
Mooi, de groei is zo zichtbaar bij allen. Zelfs al ben je er zelf nog niet van bewust hoever deze al is.

Hugs Jane

http://praktijkmschouten.nl Privé Bericht sturen
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 03-11-2009 00:05
Soms is het beter om je niets bewust te zijn!
Laat onbewust zijn het bewustzijn worden van groei en vordering.
Groei geeft pijn en uitputting omdat het zaad moet ontspruiten.

Groei geeft nieuwe herinneringen, oud zat laat oude herinneringen achter die ontkiemt zijn door eerdere levens ontwikkelingen.

Misschien zegt het iets, Wellicht daarmee juist nietszeggend.

Privé Bericht sturen
Ga naar Forum
Login
Gebruikernaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Ledenenquête
Aan hoeveel abduction ervaringen heeft U bewuste herinneringen?

1-3

4-6

7-9

10+

U moet inloggen om te kunnen stemmen.
Shoutbox
U moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.

jane
05/09/2010 10:13
moggel all, ff ook wat kledderen smiley verder niks nieuws onder de zon. dan ... Het gaat zo sneeeeel whoehaaaaa... Surf lekker mee op die golf zou ik zeggensmiley

Dokter Chaos
04/09/2010 23:17
Ook hallo iedereen, het is weer een poosje geleden, soms heeft een mens het enorm druk met de liefde.

jmdp
04/09/2010 00:46
1000 watter???

sarin
25/08/2010 08:56
knuffel iedereen smiley en een fijne dag , liefs en een hele zooi licht smiley saar

jane
21/08/2010 17:04
pff.. uitloggen lukt weer eens niet smiley kom gewoon niet los hier hehehehe

jane
17/08/2010 11:32
morgen allen. eindelijk weer eens ff genoeg tijd om te snuffelen. Mooie dag allen

Dokter Chaos
20/07/2010 18:36
opmerkelijke waarnemingen gedaan, echter te lang om op tagbox te vermelden, zie artikel in forum.

Dokter Chaos
19/07/2010 17:02
Dank voor de deelneming, Kiara haar lichamelijke resten zijn intussen thuis in een urn aangekomen welke begin augustus worden uitgestrooid.

irma
13/07/2010 16:44
Sterkte Chaos, dat valt niet mee, een hond is een geweldig dier. Was het diertje ziek?

jane
11/07/2010 07:51
Alle sterkte toegewenst Michel, weet als geen ander hoe het is een geliefd dier te verliezen. Is vaak niet in woorden uit te drukken. Een lichtje voor jou en je hond

Shoutboxarchief