| Auteur |
wezen mensenlichaam met een hoofd in de vorm van een paard met ring goor de neus |
witblauw
Lid

Aangemeld: 05.09.08 |
| Geplaatst op 08-09-2008 10:23 |
|
|
Misschien kun jij me helpen met een onrealistisch feit, zoals velen mensen denken wat ik vertel.
Het zit zo :
Ik was een meisje van 8 jaar toen men oma stierf. Paar dagen nadien liepen ik en mijn zus, in de tuin, achter die tuin was er een enorme vlakte met grond waar mais opstond, die was afgereden.Toen we naar achter gingen zei men zus, die 13 jaar was toen. Oh jong wat doe je raar, je bent precies een heks, want mijn gedrag die veranderde plots zonder enige reden( kan ik me nog heel goed herinneren).
Mijn zus ging de rechter kant uit en ik ging naar links, richting het veld. Plots keek ik naar boven en er kwam iets uit de lucht te voorschijn, een ijzeren metalen schotel. die naderede mij en bleef hangen op een afstand van 10 meter. Die deur zag ik opengaan en daar stond iets , een wezen ofzo. Het had een mensenlichaam met een hoofd, in de vorm van een paard. Ik bleef staan en bleef kijken, ik was aan de grond genageld van wat ik zag. Toen men zus riep om te komen, ging de deur dicht en het verdween in het niks. Men zus kwam naar mee aangelopen en die zei, heb je da ook gezien, zoveel wind om ons heen, mijn broer kwam rap afgelopen met de zelfde vraag die me zus stelde. Ik ben ondertussen 38 jaar en nog altijd spookt het door mijn hoofd welke ervaring dit was. Ik ben al jaren bezig om een foto, een afbeelding van die persoon die ik heb gezien. (mensenlichaam met een hoofd in de vorm van een paard,, wat me heel goed is bijgebleven was dat er een ring in de neus zat, net zoals bij de stieren die de landbouwers vantijd doen).
Misschien kun jij me een antwoord geven, doordat je toch wel vertoefd in deze materie. Misschien heb je die persoon op een afbeelding staan ofzo. Het zou mij enorm kunnen helpen, want ik weet dat dit niet uit de lucht gegrepen is, het is de waarheid. Mijn zus durft zelfs niet meer aan die tijd denken, zo een schrik heeft ze opgedaan. Maar ik blijf er constant aan denken. Kun je me helpen aub.
mvg Nicole |
|
| Auteur |
RE: wezen mensenlichaam met een hoofd in de vorm van een paard met ring goor de neus |
Isismoni
Beheerder
Aangemeld: 03.09.07 |
| Geplaatst op 08-09-2008 20:16 |
|
|
Bij deze Jane...
Geplaatst op 08-09-2008 14:53
Hallo Witblauw
Welkom hier, hoop dat je hier kan vinden wat je zoekt.
Ik ben Miranda maar de meeste kennen me als Jane.
Ik zou me geen zorgen maken over wat anderen zeggen, de meeste hier maken genoeg mee wat voor anderen niet te bevatten is.
Na het lezen van je stukje kwam het een en ander binnenrollen zal proberen het niet zo rommelig neer te zetten hehehe
Voor mijn gevoel liepen er toen 2 tijden door elkaar waardoor beide in een moment zichtbaar werden. Jouw gedrag veranderde voor je zus omdat zij toen zag voor jou was dat normaal omdat het een deel van jezelf is en het is heel goed mogelijk dat je dat zelf ook ervaarde als zijnde.
Het verschijnen van die schotel was niet de eerste keer en in het nu trok hij een link naar toen. Jouw "angst " voor wat je zag kwam voort uit herkenning. Ook de figuur die in de deur staat brengt herinnering van toen Daarom weet je dat het echt is, zoals je van zoveel dingen weet dat het is
Mijn eerste indruk die ik kreeg van wat je ziet is niet omdat zij je dat laten zien om te verbergen maar meer omdat je onderbewuste herkent wat je toen hebt gezien en gevoeld en dit als zeer onprettig ervaren. De verschijning die je nu zag was/is voor je gevoel beter te behapstukken dan die je toen zag.
Maar waarom het de Horseman was weet ik ook niet, het kan zelfs zijn dat ik nu alleen maar dat ziet wat ze willen da'k zie of juist niet .... Ojee.. denk dat er nu een bakkie slurp aan te pas moet komen ik neig naar mutsen..
Maar hoop dat je er wat mee kan
Greetzzz en licht Jane
Edit: oops plaats het verkeerd, het moest onder het stukje van ons nieuwe lid witblauw... @moni,saar mss wil een van jullie het daarnaar toe verkassen
..done 
Voelt het goed, dan is het goed! |
|
| Auteur |
RE: wezen mensenlichaam met een hoofd in de vorm van een paard met ring goor de neus |
Isismoni
Beheerder
| Geplaatst op 08-09-2008 20:36 |
|
|
Hallo witblauw...welkom!!
Bedankt voor het delen van je verhaal..
Je vraagt aan iemand van ons een afbeelding..in ieder geval iets tastbaars, zodat ( zoals je zelf beschrijft) je de ervaring kan plaatsen in een vorm van ons realistisch bewustzijn..
Ik weet overgens niet of er wel of niet afbeeldingen te vinden zijn van mensen die zo creatief zijn geweest het te delen met de wereld.
Jane zegt; "Maar waarom het de Horseman was weet ik ook niet, het kan zelfs zijn dat ik nu alleen maar dat ziet wat ze willen da'k zie of juist niet"..
Het punt is dat vele van ons hier wezens en/of beelden zien, waarvan we de herkomst of betekenis zelde te weten komen, menig van ons is zover om het een plekje te geven en soms kom je deels achter "waarom" ..
Het feit is dat veel indrukken die doormiddel van andere dimensies tot ons komen..vaak zo worden gebracht dat je het enigzins kunt verhapstukken ..soms om het te herinneren na b.v 30 jaar nóg...soms omdat de werkelijke vorm door ons domweg niet gezien kán worden..je zus en broer hebben immers alleen de wind gevoeld..en als een schotel 10 meter boven de grond hangt..zie je het volgens mij ook van een afstandje..toch hebben ze het niet gezien...en dan natuurlijk de vraag van jouwzelf.."waarom ik" ...
Een kant en klaar antwoord kan ik niet geven..enigste wat ik me afvraag nu bij jou is; is dit je enigste ervaring?, want bij de meeste die deze soort ervaringen hebben, is er veel meer contact..niet perse met schotels en of wezens..maar op allerlei verschillende manieren, die óók niet passen in ons aardse denkkader..
Ik hoop dat je nog wat wil terugschrijven..ben benieuwd..
Liefs Moni
Voelt het goed, dan is het goed!
Gewijzigd door Isismoni op 08-09-2008 20:37 |
|
| Auteur |
sarin
Beheerder

| Geplaatst op 10-09-2008 00:28 |
|
|
allereerst dank je voor het delen van je ervaring het valt soms niet mee om uiteindelijk ermee te komen , maar je hoeft niet bang te zijn dat we het allemaal niet kunnen verhapstukken meesten hier hebben zelf genoeg vreemde dingen gezien en ervaren kortom we vallen niet rap uit onze stoel van verbazing .
ik geloof dat miranda en moni al behoorlijk wat hebben samengevat en ook mijn vraag is of dit de enigste ervaring is die je je herrinnerd?
het is inderdaad vaak zo dat een en ander zich toont op de manier waarop jij het kan verhapstukken (begrijp me niet verkeerd want echt te verhapstukken zijn dit soort dingen vaak op het moment zowiezo niet) maar bedoel ermee dat je het waarneemt als iets wat je in ieder geval kunt beschrijven zoals die horseman ...je begrijpt het concept paard en het concept mens als het ware wellicht dat paarden zowiezo in die tijd iets voor je betekenden?
IK heb zelf ook dingen ervaren en gezien in bijzijn van o.a familieleden die zelf dus niet konden zien wat ik zag , wel merkten dat er iets gaande was maar niet het complete beeld kregen wat ik wel kreeg.
Of dat ze wel degelijk iets zagen maar dit of niet aan konden of wisten uit hun herrinnering...het waarom ik blijft een vraag die velen blijft achtervolgen .
Soms vallen dingen veel later pas op hun plek.
Ik zal eens kijken of er een afbeelding is die verglijkbaar is met jou beschrijving , er is wel een soort van lijst waarin tekeningen etc staan van verschillende wezens die mensen hebben gezien.
wie weet staat die horseman van jou er tussen .
ga eventjes iemand erover vragen die hopelijk die lijst met afbeeldingen nog heeft want ivm pc crash ben ik alles kwijt
probeer zo snel mogelijk ermee op de proppen te komen 
liefs
Sarin
|
|
| Auteur |
Rachel
Lid

Aangemeld: 06.09.07 |
| Geplaatst op 10-09-2008 22:33 |
|
|
Mmm. Het vreemde is dat er eind jaren 70/ begin jaren 80 een tv-serie was die "Project Ufo" heette. Het was een Amerikaanse serie die losjes geďinspireerd was op de Project Blue Book- waarnemingen. Maar ik kan me in ieder geval nog goed één aflevering herinneren en daarin ging het over een echtpaar dat contact had met een wezen dat een mensenlichaam had en het hoofd van een paard!
Zij woonden in een hoge flat en het ruimteschip kwam dan op hun hoogte hangen, de deur schoof open en daar stond zo'n figuur in de deuropening
Omdat ik verder nog nooit een dergelijke beschijving heb ik gehoord vind ik het wel toevallig.
Groetjes en dikke knuffel voor iedereen
Alles van waarde is weerloos |
|
| Auteur |
sarin
Beheerder

| Geplaatst op 15-09-2008 19:20 |
|
|
nou ik kan me herinneren dat ik ooit een lijst heb gezien van tekeningen (volgens mij hebben meedere hiero die es gezien) van verschillende soorten aliens , of in ieder geval hoe mensen ze hebben gezien dus. bij die afbeeldingen stond eentje met een paardenhoofd volgens mij kan me niet goed meer herinneren hoe die er verder uit zag , weet nog dat er ook een katachtig geval tussen zat en een leeuw o.a ...maar kan die lijst dus maar niet terug vinden ...volgens mij liet romaine deze toendertijd zien.
ga hem wel even mailen om te vragen of hij nog die afbeeldingen heeft of waar die te vinden zijn.
liefs saar |
|
| Auteur |
Isismoni
Beheerder
| Geplaatst op 15-09-2008 21:05 |
|
|
Boeh..( nu moeten julllie schrikken)..
Volgens mij staat die lijst op het yahooaccount nog..en ik denk dat hij ook op de site van Paul H...pullepup ( zeg ik dat goed?) staat..
Ben beetje lek de laatste dagen maar mag de pret niet drukken..ik zal ook ff gaan snuffelen..
Kuzzie
|
| Auteur |
witblauw
Lid

| Geplaatst op 16-09-2008 10:29 |
|
|
hou iedereen,
bedankt voor de moeite die jullie schreven. Ik heb inlichtingen genomen bij de vrt ivm die afleveringen. Ze konden mij niet veel uitleg verschaffen ivm met die aflevering. Wel weet ik dat ik thuis geen tv had, dat we thuis van onze ouders geen tv mochten zien. Dus ik denk dat ik deze ervaring echt heb beleefd, anders gezegd. IK BEN ER ZEKER VAN. Ik hoop dat er iemand erin zal slagen om een afbeelding te vinden. Wel hab ik een paar afbeeldingen gekregen van personen die dat lichaam met paardenhoofd heeft gevonden. Dat zou een soort god moeten zijn uit het hindoeisme. Vind ik zelf wel raar, maar zou kunnen. Ik ga nog verder op zoek en kom af en toe eens piepen op deze forum of jullie al iets meer weten te vinden. Alvast bedankt lieve mensen. x x x
nikky |
|
| Auteur |
Rachel
Lid

Aangemeld: 06.09.07 |
| Geplaatst op 17-09-2008 13:12 |
|
|
Hoi Witblauw,
Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen was dat de tv-serie geinspireerd was op echte ervaringen en close encounters van mensen, vastgelegd door Project Blue Book.
Dus het zou best kunnen dat andere mensen eenzelfde ervaring hebben gehad destijds.
Ik bedoelde dus niet te zeggen dat je waarschijnlijk de serie toen hebt gezien. Jouw ervaring heeft zoveel indruk gemaakt dat je je nog veel details kan herinneren en je gemoedstoestand, daarom ben ik ervan overtuigd dat het precies was je zoals je zegt.
Ik zal ook eens kijken wat ik kan vinden. Ik had die lijst van Romaine ook ergens...verdikkie
liefs, Rachel
Alles van waarde is weerloos |
|
| Auteur |
Isismoni
Beheerder
| Geplaatst op 18-09-2008 09:40 |
|
|
Romaineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 
Ik heb op de site van ufowijzer gesnuffeld, dacht toch echt dat hij daar opstond..maar kan hem niet vinden..
|
| Auteur |
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07 |
| Geplaatst op 18-09-2008 12:56 |
|
|
Hey
Stond die lijst niet op de oude Solaas site.... staat me namelijk iets van bij, zie hem zelfs zo voor me die lijst Het waren er heel wat.
Heb nog gekeken maar Solaas is nu volgens mij echt verwijderd bij Yahoo.. hehehe heb de inloggegevens nog dus ben ffkes gaan kijken
greetzz Jane
|
|
| Auteur |
Isismoni
Beheerder
| Geplaatst op 18-09-2008 15:13 |
|
|
Ja Jane,
Volgens mij ook, zei ik al eerder..maar ook ikkekanie erop..Saar...doe es wat nuttigs whoehahhaha..geintje he lieffie..maar je kent me..
|
| Auteur |
witblauw
Lid

| Geplaatst op 19-09-2008 08:52 |
|
|
heykes;
kwam nog eens piepen. Ik zelf heb ook nog niks gevonden 
Maarik blijf zoeken. Misschien moet ik maar eens gaan vertoeven in de universitaire bibliotheek, heb der ergens nog een kaart van om binnen te gaan.
Alvast bedankt voor jullie moeite en de reakties. 
ps: heel toffe site om erop te vertoeven
liefs xxxx |
|
| Auteur |
witblauw
Lid

| Geplaatst op 29-09-2008 17:05 |
|
|

heb nogaltijd niks gevonden of ontvangen 
maar ik blijf zoeken 
tot ....... |
|
| Auteur |
sarin
Beheerder

| Geplaatst op 01-10-2008 21:43 |
|
|
het is me het zoektochtje wel inmiddels geworden hahahahaha zoek me ook al suf
we blijven zoeken tot ....sint juttemis 
liefs saar
|
|
| Auteur |
Isismoni
Beheerder
| Geplaatst op 10-10-2008 19:55 |
|
|
..Toine heeft ondertussen een link geplaatst
...maar hoe dom zijn we..ppfftt....JUIST Romaine heeft al ooit een topic geopend met "soorten buitenaardsen"..en we zoeken ons een breuk..staat gewoon hier al dus...
Nu dubbel..
|
| Auteur |
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07 |
| Geplaatst op 13-10-2008 22:10 |
|
|
Lol, zag die lijst prachtig in die holle ruimte boven mijn nek maar kon ze hier niet vinden.. heheh ben blij dat hij er staat, was al bang wat van die karige cellen die ik heb te moeten offeren om hem hier te krijgen ...
Hugs Jane
Gewijzigd door jane op 13-10-2008 22:10 |
|
| Auteur |
witblauw
Lid

| Geplaatst op 27-10-2008 10:18 |
|
|
hoi , iedereen
En zou ik het gevonden hebben NEEN
ik denk mijn zoektocht te moeten beeindigen. Heb al overal gezeten,
en maar niks vinden. Zot word ik er nog van, alhoewel ik het al ben zenne 
maar alvast bedankt voor alle moeite van jullie
dikke kus xxx |
|
| Auteur |
Isismoni
Beheerder
| Geplaatst op 27-10-2008 13:29 |
|
|
Hallo Witblauw..
De link; http://vahini.org/downloads/hayesvar-woordenlijst.html
staat er wel iets van omschreven..als soort van beelden die manifesteren van de zongenaamde goden...om het in onze ratio te kunnen vertalen...
Dit is het meest wat er voor mijn gevoel bijkomt....hoor je nu denken van..een ufo waar een soort van goddelijke verschijning uitkomt..!!??
Uhm..ja..zijn wel meer beschrijvingen over..hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..
Liefs Moni
|