Home // Articles // Downloads // Discussion Forum // Web Links // News CategoriesSeptember 09 2010 05:42:57
Navigatie
Home
Articles
Downloads
FAQ
Discussion Forum
Web Links
News Categories
Contact Me
Photo Gallery
Search
Web Statistics
RSS Feeds
ChatRoom
Aanmeldingsformulier
Gebruikers online
Gasten online: 2
Geen leden online

Aangemelde Leden: 31
Niet-geactiveerde Leden: 6
Nieuwste lid: Femke
Last Seen Users
jmdp04:22:02
Dokter Chaos04:51:04
jane 3 days
Isismoni 1 week
sarin 2 weeks
irma 8 weeks
sandy16 weeks
Femke23 weeks
obany26 weeks
Mica46 weeks
Forumonderwerpen
Nieuwste onderwerpen
Geeuw.......
Lief Dagboek 4 Mijn ...
weer eens bij elkaar
gewoon om te delen
Oepsss..
Actiefste onderwerpen
Bericht van Chris... [37]
weer eens bij elkaar [25]
wezen mensenlicha... [18]
Ontdek het mysterie [17]
Mijn dromen..... [13]
Random Foto
3
3
Scoop Marks
ok
Onderwerp bekijken
AlienContact.org - Abduction Support & Research NL/EN | Publiek Forum *NL* | Ervaringen
Pagina 1 van 2 1 2 >
Auteur Bericht van Chris op het forum van Untold..
Isismoni
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07
Geplaatst op 29-05-2008 20:09
Ik ben zo vrij geweest alvast de vraag van Chris hier te plaatsen..Chris als je dit leest!!..staat vrij om je aan te melden, maar is wel noodzakelijk om te kunnen posten!

Hoop op reacties!!

Author Message
Chris

Member # Posted: 5/10/08 3:21

Wie kan mij meer vertellen over de "praying mantis', als entiteit?
Heeft iemand hier ook wel eens te maken gehad met zeer realistische dromen over ontvoeringen, vreemde 'machines' in huis, een sterke sulfur stank of het 'ze moeten mij hebben' gevoel.

sarin

Moderator # Posted: 5/19/08 20:34

hallo chris ,
je zou je eens kunnen melden op www.aliencontact.org daar zijn er veel mensen waar je dit wel mee kunt bespreken smiley ook staat er wel het een en ander over geschreven.
hoop dat ik je daarmee enigzins op weg heb geholpen smiley
lieve groeten
Sarin

Chris

Member # Posted: 5/20/08 9:15

Hoi Sarin. Ik heb hier al vaak gekeken maar een reactie bleef maar uit. Ga het nu proberen op alien contact; bedankt smiley

Voelt het goed, dan is het goed!
Privé Bericht sturen
Auteur RE: Bericht van Chris op het forum van Untold..
Isismoni
Beheerder

Geplaatst op 29-05-2008 20:25
Hallo Chris,

Hoop dat je ondertussen de weg naar "aliencontact" hebt gevonden!

De "Praying mantis"; mag ik vragen hoe je op die vergelijking bent gekomen? En hoe heb je hem/het precies ervaren? Ben erg benieuwd naar je verhaal!

Ikzelf heb zeker realistische dromen gehad over ontvoeringen..maar het blijft bij mij bij dromen..en ervaar wel het gevoel dat ik weg ga..maar het eerste wat ik dan herinner of droom..is dat ik al ergens ben..het varieerd van op een soort OK tafel liggend..totaan in een soort doorzichtige kubus reizend met licht..en krijg dan de mededeling; je bent nu waar tijd niet bestaat..

Soort Machines? Kun je dit nader beschrijven?

Sulferstank gaat vaak samen met ontvoeringen of igg..aanwezigheid van Greysoorten ( maar dit heb ik niet persoonlijk meegemaakt, wel van andere leden vernomen).

En "ze moeten mij hebben" ..gevoel van bekeken te worden..als je slaapt..wakker worden en ÉCHT zeker weten dat er iemand aanwezig is..voor het slapen gaan beelden krijgen..varieerd van gedaantes ( menselijk of anders)..totaan hele scenario's..landschappen..3d beelden..waar je zo in kan stappen als het ware..ja..herkenbaar!

Hoop dat je dit leest!!

Liefs MONI

Gewijzigd door Isismoni op 29-05-2008 20:26
Privé Bericht sturen
Rachel
Lid

Aangemeld: 06.09.07
Geplaatst op 30-05-2008 17:04
Hoi Chris en anderen,

De praying mantis entiteit ofwel "bidsprinkhaan" wordt beschreven door Whitley Strieber in "Close Encounter". Er zijn meer meldingen van gemaakt door andere getuigen.

Ook over de zwavelstank heb ik vaker gelezen, ook wel over een kaas-achtige geur.

Net als Moni heb ik dromen en herken ik veel van dit alles. Iemand vertelde me dat hij zeker wist dat ik drie keer meegenomen ben, maar ik kom er niet dichtbij. Ik weet wel inmiddels dat ik dit bewust doe (blokkeer) omdat ik het doodeng vind. Ik vind het nu wel best, ben veel met "aardse" zaken bezig die veel van me vergen. Over een tijdje ben ik er misschien wel aan toe, maar misschien ook wel nooit.

Ik ben in ieder geval blij dat ik jullie erdoor heb ontmoet, dat is een heerlijke wetenschap.

veel liefs,

Rachel

Alles van waarde is weerloos
Privé Bericht sturen
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07
Geplaatst op 31-05-2008 16:09
Herken het wel, en de geur is er een die je bij blijftsmiley
@Rachel Het ontmoeten van elkaar is geen toevaligheid.

Liefs en hugs Miran

http://praktijkmschouten.nl Privé Bericht sturen
Chris
Lid

Aangemeld: 31.05.08
Geplaatst op 01-06-2008 14:32
Hoi Allemaal! Ik had geen idee dat mijn vraag hier gepost was en dat er zelfs al reacties heb gehad; bedankt daarvoorsmiley!
Isismoni, Als klein meisje zag ik op een ochtend een soort 'tekenfilm' op de muur naast mijn bed. Er waren levensgrote 'sprinkhanen' vlak naast mij en ik was zó bang dat ik kreunend van angst mezelf in de deken rolde. Het volgende moment schrok ik wakker van een enorme pijn aan mijn neus. Het vreemde was dat ik toen inneens op straat liep en net wilde oversteken over een druk kruispunt. Het was net alsof ik heel hard mijn neus had gestoken aan het oversteeklicht. Ik ben daarna huilend naar huis gerend. Daarna heb ik nog levendige dromen gehad over sprinkhaan achtige wezens die naar mij staarden.
Veel nachtmerries ook van 'iets' dat zo eng was dat ik het niet onder ogen durfde te komen. Vlak voor dat moment, vreemd genoeg altijd rond 3 uur in de nacht, ontwaakte ik kreunend en altijd doodsbang, zelfs voor mijn partner. Deze nachtmerries zijn nu (tijdelijk) gelukkig wat minder. Wat de 'apparaten' betreft; In ieder huis waar ik tot nu toe woonde droomde ik levensecht over een soort grote apparaten, zeg maar, ijskast groote, met lichtjes er aan en ik was er heel bang voor. Als kind stond het vlak voor de keukendeur in de tuin, in het volgende huis midden in de voorkamer; dit apparaat duwde mij de kamer door tegen de keukendeur naar buiten waar ik bewusteloos werd, in mijn volgende woning op drie hoog stond het op mijn balkon. Zoals ik al zei, ik ervaarde dat als levensechte dromen. Dat geldt ook voor de talloze keren dat ik droomde dat ik voor het raam stond en de donkere hemel steeds meer UFO's zag verschijnen en voelde dat 'ze voor mij kwamen', een ombestemd gevoel. En nog veel meer andere 'dromen' die hiermee wellicht te maken hebben zoals kleine blauwe ronde lichtjes die rond mijn lichaam zweefden. Een uitzending op Salto destijds over UFO's en later ontvoeringen wekte direct mijn interesse en heeft me nooit meer los gelaten. Omdat ik altijd een zeer angstig kind ben geweest, duidelijk het besef had dat ik nergens veilig was, ben ik vaak heel eenzaam geweest. De laatste tijd heb ik hier gelukkig minder last van al blijf ik heel bang voor het donker!
Privé Bericht sturen
Isismoni
Beheerder

Geplaatst op 01-06-2008 23:31
Hee Chris,

Wat ik lees over je ervaringen is niet totaal onbekend!
Niet persé wat mijn eigen herinneringen zijn..maar zeer zeker dat er mensen op dit forum zijn, die ook deze ervaringen met je kunnen delen!
Mijn man is ooit in gevecht gegaan met een levens grote sprinkhaan die het op mij gemunt had in de nacht..ikzelf heb van dat gevecht niets meegekregen, maar had die nacht wel een uitstapje gemaakt ( even om het zo te benoemen)...bloedneuzen en pijnlijke neuzen zijn hier ook niet onbekend..veel wat je beschrijft is voor vele hier op het fora zeker herkenbaar..
Er zullen veel reacties komen denk ik..en we praten snel verder...ga nu mijn bedje in..ben net thuis van mijn werk..

Liefs MONI

Privé Bericht sturen
Chris
Lid

Geplaatst op 02-06-2008 11:51
Weet je, Moni, ik denk dat wat ik heb meegemaakt, zo onbegrijpbaar en eng was dat ik er van alles omheen heb verzonnen om het een plaatsje te kunnen geven. Ik hoop ook dat andere forumleden de gebeurtenissen die ik heb meegemaakt herkennen. Ik praat hier eigenlijk nooit over en zeker niet tegen mijn familie. Die zouden dat maar af doen als grote onzin. Maar dat is voor jullie zeker net zo herkenbaarsmiley
Privé Bericht sturen
Isismoni
Beheerder

Geplaatst op 02-06-2008 12:24
Begrijp wat je bedoeld; je ziet en ervaart dingen die in deze realiteit bijna niet te begrijpen zijn, dus automatisch projecteer je het in je eigen verhaal/leven om het gewoonweg te kunnen verhapstukken! Veel mensen zullen het herkennen..en idd het is nu eenmaal zo dat als je als kind met deze verhalen zou aankomen het wordt weggeveegd als enge monsterdromen..logisch hé..
Alleen als je als volwassenen ook nog steeds te maken krijgt met zulke dingen..tja word het toch ff net iets anders lijkt me!
Doodsangsten die ik persoonlijk als kind doorstond..zijn doorgegaan hoor..tot de dag van vandaag..alleen nu ik meer inzicht heb..ben ik niet meer zo bang..maar het overkomt me nog steeds..; snachts wakker worden en zo bang als een kind, stijf in bed liggen..dekens over mijn hoofd trekken..voeten binnen boord ;-))..adem inhouden..in de hoop dat het maar snel weg is..ene keer val ik weer in slaap..andere keer lig ik wakker totdat het onheilsgevoel wegebt..en durf dan pas te kijken...onzin??..wie zal het zeggen..ben verder supernuchter en heel realistisch..en nee..je bespreekt dit niet op een familiefeestje..daarom zo fijn dat we hier met elkaar erover kunnen praten..en één ding Chris; wat JIJ ervaart..is werkeliijkheid voor JOUW...niemand op dit forum zal hierover twijfelen...we hebben nl allemaal onze eigen herinneringen!

Liefs MONI

Privé Bericht sturen
Chris
Lid

Geplaatst op 03-06-2008 15:21
Moni, in hoeverre, als ik vragen mag, heb jij last van deze trauma's in het dagelijkse leven. Bij mij heeft het er bijvoorbeeld toe geleid dat ik een probleem heb met het vertrouwen. Als kind was er immers ook niemand om je heen die je kon 'redden' of zou kunnen begrijpen. Dat heeft een enorme impact gehad. Ik vindt het ook moeilijk wanneer mensen té dichtbij komen. Ben daardoor altijd heel erg op mezelf geweest. Herkenbaar?
Privé Bericht sturen
Isismoni
Beheerder

Geplaatst op 03-06-2008 21:56
Hee Chris,

Ik heb zelf meer moeite met de twijfel in mezelf..altijd twijfelen of iemand me geloofd of me wel goed genoeg vind..makkelijkste wegen kiezen..ben niet perse een persoon die zich terugtrekt, maar een groot sociaal beest ben ik ook niet, dus graag op mezelf..veel denken..eigen wereld leven..weinig vertrouwen in mensen idd..kies ze erg zorgvuldig uit..maar of dat met vroegere ervaringen te maken heeft weet ik niet. Moet zeggen dat ik pas laat besefte..wat er allemaal is gebeurd ooit..en een moeder had die blijkbaar alles heel normaal vond, nu moet ik zeggen dat ik me als kind vaak terugtrok en speelde met vriendjes die er niet waren, uren aan een stuk..heb het ook niet zo als vreemd ervaren..
Liefs Moni

Privé Bericht sturen
sarin
Beheerder

Geplaatst op 03-06-2008 23:32
hallo chris , en moni en de rest natuurlijk smiley
nog welkom op het forum trouwens chris .
Ik las nu over het moeite hebben met vertrouwen van mensen etc , ikzelf was als kind een sologanger zeg maar, was merendeels alleen hield ook niet zo van school en dat met name vanwege het feit dat je dan tussen zoveel mensen zat en ik had het gevoel alsof ik er niet bij hoorde.
Ik ben op zich nu wel redelijk makkelijk in omgang en mensen praten makkelijk met me maar ik ben nog steeds afstandelijk als het gaat om echt vertrouwen ...mensen komen niet snel bij me echt binnen laat dat niet toe , deels is het misschien bepaalde eenzaamheid vanwege wat je alleen hebt moeten ervaren .
Ik moet zeggen dat ik als kind met name niet alleen vervelende ervaringen had en ik ook periodes kende waarin ik veel contact had met sja hoe kun je het noemen , voor mij waren het vrienden die anderen niet zagen zeg maar , maar ook 1 die ik een soort meester vond een leraar als het ware .
Al met al was ik redelijk terug getrokken en op mezelf en ben nog steeds op mijn eigen plekje gesteld , en laat maar weinigen dicht bij me komen.
Ik heb wel het geluk gehad ouders te hebben die me geloofden en me dingen mee konden geven waar door ik me sterker voelde , ik ben door hen nooit in twijfel getrokken en ergens namen ze door hun houding veel van mijn angst weg en kon ik mijn eigen kracht ook vinden,
Nu sta ik gewoon als mezelf in het leven doe geen masker voor , wat ik ervaar ervaar ik en of anderen het geloven of niet daar kan ik niet meer wakker van liggen , ben blij met mensen te kunnen samen zijn die het herkennen , die zelf ervaringen hebben en die me begrijpen..ik merk dat door mezelf te zijn er vanzelf mensen op je pad komen die wel open minded zijn en die je nemen zoals je bent en er geen sprake is van twijfel aan bv mn gezonde verstand (waar ik zelf wel eens aan twijfel hahahaha smiley ) .
Nog steeds heb ik het gevoel alsof ik langs een speelveld sta en het spel wel zie maar niet helemaal mee kan spelen omdat ik de spelregels maar niet begrijp , en dus altijd toch een bepaalde eenzaamheid en gevoel er net niet helemaal bij te horen.
Maar goed laten we eerlijk zijn als je bekijkt wat onder normale mensen verstaan word...daar willen we toch ook niet bijhoren smiley
want dan zouden we ons zelf moeten ontkennen ....
hoop dat je nog enigzins wijs kan worden uit mijn gebazel hahaha kan soms ook wel helder overkomen hoor smiley
liefs
Sarin
Privé Bericht sturen
Chris
Lid

Geplaatst op 04-06-2008 00:16
Hoi Sarin! Heel herkenbaar hoor! School was voor mij trouwens een ware (mentale) marteling. Ik kan werkelijk géén enkele periode noemen dat ik het naar mijn zin had. Veels te druk met al die kinderen om me heen. Ik heb toen echt een masker moeten opzetten om deze tijd te kunnen overleven. Ook kon ik niet bij mijn ouders terecht met mijn ervaringen, die hadden zelf genoeg problemen! Dat idee van langs de lijn staan, dat heb ik ook altijd zo gevoeld. Wat er allemaal op het speelveld gebeurd, dat voelt voor mij zo nutteloos. Ik wil daar niet eens bij horen!
En Moni, die twijfel heb ik ook zo enorm! Ik heb gemerkt dat ik ánders communiseer dan doorgaans gebruikelijk is. Zo ben ik in gedachten de conversatie al vooruit en geef daardoor soms antwoorden die 'men' niet verwacht. Hierdoor ben ik vaak vermeden en daar ben ik heel onzeker door geworden. Al met al besef ik nu dat het voor mij goed is mezelf vaak terug te trekken uit die arena vol onbegrip. Misschien ervaren jullie dat ook zosmiley
Privé Bericht sturen
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07
Geplaatst op 04-06-2008 08:22
Sjeeee.... dit is ff stof tot nadenkensmiley en zo eng herkenbaar..
Ehhh nog ffkes welkom op de site Chris smiley had ik nog niet gedaan
Schaam schaam...

Maar ik moet bekennen een hoop te herkennen in wat jullie nu zeggen over het open staan en vertrouwen van anderen. Ook bij mij hebben de ervaringen daar hun weerslag op gehad. Moet zeggen ermee te hebben leren leven en de laatste jaren is er toch wat veranderd doordat ikzelf anders op deze aardkloot ben gaan staan.
(volgens mij moeten jullie dat gemerkt hebbensmiley tis ineens anders gaan wiebelenhehehe..)

Merk dat je mensen selecteerd om te vertrouwen en dan toch ook nog een been op je eilandje hebben staan zodat je snel kan terugtrekken. En het scheelt een stuk om je niet meer druk te maken over hoe anderen tegenover je staan, je bent wie je bent door wat je hebt meegemaakt. Kunnen ze zich daar niet in vinden tjaaa jammmmmer.

Wat me ook is opgevallen is dat na al die jaren er nog steeds maar een paar (letterlijk) weten van mijn ervaringen. Afgezien van de groep hier. Dus wat dat betreft is het vertrouwen er nog steeds niet, gewoon omdat zelfs die nog steeds de blik hebben als je erover praat..

Nou...smiley kan zien da'k nog geen koffie op heb hahah beetje warrigsmiley.

Greetzzz en hugs Miran

http://praktijkmschouten.nl Privé Bericht sturen
sarin
Beheerder

Geplaatst op 04-06-2008 14:40
nou warrig valt enorm mee hoor smiley en dat zonder koffie woooow.
maar goed ik denk dus dat het vrij logisch is dat we toch een bepaalde houding en kijk op anderen hebben gekregen door alles wat we hebben ervaren. Gut jane weet je nog ons eerste gesprekje was nog op irc en hoe we eigelijk enorm afstandelijk tegen mekaar waren en aarzelend over kunnen we het uitspreken en worden we werkelijk begrepen smiley das helemaal goed gekomen hahahaha ,
Als ik dan nu kijk na toch flink aantal jaren meesten van jullie al te kennen dan vind ik zelf dat iedereen een enorm proces heeft doorgelopen en ik mag wel zeggen dat we enorm gegroeid zijn (hiero zelfs letterlijk terwijl ik mn dikke achterste in mn stoel wring achter de pc)
Ik zie bv bij velen een ontwikkeling in het een plaats kunnen geven betreffende de emoties van angst etc wat het heeft meegebracht , velen zijn zoveel sterker geworden en velen hebben ook kanten in zichzelf geopend en daarmee kunnen we nu zoveel meer delen met elkaar en voor anderen iets betekeken .
Als ik alleen maar even denk aan wat moni schreef over het gevoel wat je inderdaad kunt omschrijven als goddelijk , als je je kunt onderdompelen in die energie en dat kunt doorgeven en delen dat is zo intens een enorme liefde die je mag voelen is een groot goed. en dat te mogen delen een nog groter goed.
Al met al als ik nu terug kijk ja dan zitten er veel dingen bij me wat best een blijvend effect heeft op hoe ik in dit leven sta tegenover anderen .
En ik bedenk nu wel eens als ik mijn leven mocht overdoen en ik kon kiezen tussen dit alles te kennen ik toch weer voor dit alles koos , want al roep ik regelmatig dat ik zou willen dat ik enkel nog maar een weten had van het "normale bestaan" dan nog betwijfel ik vaak of dat "normale bestaan"wel echt bestaat.....ergens twijfel ik daar nog meer aan dan de vraag of er wel echt ander leven bestaat dan het aardse dat wij kennen.

zo en moet nu een bakkie koffie smiley nodig aan toe smiley

liefs Saar
Privé Bericht sturen
Chris
Lid

Geplaatst op 04-06-2008 19:58
Dat geld ook voor mij, Sarin. Niet alleen van dat achterste, smiley, maar vooral je kijk op dingen. Ik had deze ervaring ook niet willen missen. Waar anderen zich druk maken over voetbal, mode of werk, geeft het mij juist voldoening om te overdenken waar het in dit leven nou werkelijk om draait. Op zoek gaan naar de grenzen van wat we, als mens, kunnen begrijpen. Soms staar ik naar de sterren en probeer ik mijn bewustzijn te integreren in dat wat ik zie. Een vreemd en bijzonder gevoel waarvan ik soms zelfs een rilling over mijn lichaam krijg.
Ook hallo Janesmiley
Vanwege mijn hoge gevoeligheidsgraad (HSP) voel ik al snel of iemand met deze informatie om kan gaan. Gevolg is dat alleen jullie en mijn partner het weten en dat houd ik ook maar liever zo.
Privé Bericht sturen
Toine
Superbeheerder

Geplaatst op 04-06-2008 20:41
Welkom Chris,

De Praying Mantis entiteit wordt door de meeste abductees hier als de meest negatieve ervaren. Ik kan me voorstellen dat je deze traumatische ervaringen niet geheel publiekelijk wilt/kunt delen. Hopelijk zijn je ervaringen met entiteiten in andere dimensies niet beperkt tot deze, maar heb je ook positieve mogen ontmoeten zoals 'Nordics' en lichtwezens. Moedig dat je de stap hebt durven te nemen om via deze weg met lotgenoten contact te leggen. smiley
Privé Bericht sturen
Chris
Lid

Geplaatst op 05-06-2008 09:34
Hoi Toine! Ik had eigenlijk pas een paar maanden geleden ontdekt dat de entiteiten die ik me uit mijn jeugd kan herinneren, de Praying Antis worden genoemd en dat deze door meerdere abductees zijn ervaren. Misschien hebben ze zo'n impact gehad op mijn geheugen dat ik me heb afgesloten voor andere soorten entiteiten. Al heb ik wel enkele 'dromen' gehad over the Greys. Toch ben ik niet angstig wanneer ik foto's zie van het soort entiteiten dat ik me kan herinneren. Ik ben er eerder nieuwschierig naar. Soms verlang ik er zelfs naar weer met hen in contact te komen. Maar dat geld alleen voor overdag hoor, 's nachts ben ik nog steeds een angsthaassmiley!
Privé Bericht sturen
Isismoni
Beheerder

Geplaatst op 06-06-2008 12:31
Chris,

Het lijkt me leuk om een keer met z'n alle te chatten..en ervaringen uit te wisselen..

Dus voor een ieder die dit leest; zullen we een datum prikken??

Privé Bericht sturen
Chris
Lid

Geplaatst op 07-06-2008 12:42
Wat mij betreft; prima, ik ben van de partijsmiley
Privé Bericht sturen
sarin
Beheerder

Geplaatst op 07-06-2008 20:56
goed plan moni smiley hoop dat er zoveel mogelijk dan komen weer eens gezellig bijjkleppen
dus kom maar op met een datum smiley
dikke smakzoen
Sarin
Privé Bericht sturen
Pagina 1 van 2 1 2 >
Ga naar Forum
Login
Gebruikernaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Ledenenquête
Aan hoeveel abduction ervaringen heeft U bewuste herinneringen?

1-3

4-6

7-9

10+

U moet inloggen om te kunnen stemmen.
Shoutbox
U moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.

jane
05/09/2010 10:13
moggel all, ff ook wat kledderen smiley verder niks nieuws onder de zon. dan ... Het gaat zo sneeeeel whoehaaaaa... Surf lekker mee op die golf zou ik zeggensmiley

Dokter Chaos
04/09/2010 23:17
Ook hallo iedereen, het is weer een poosje geleden, soms heeft een mens het enorm druk met de liefde.

jmdp
04/09/2010 00:46
1000 watter???

sarin
25/08/2010 08:56
knuffel iedereen smiley en een fijne dag , liefs en een hele zooi licht smiley saar

jane
21/08/2010 17:04
pff.. uitloggen lukt weer eens niet smiley kom gewoon niet los hier hehehehe

jane
17/08/2010 11:32
morgen allen. eindelijk weer eens ff genoeg tijd om te snuffelen. Mooie dag allen

Dokter Chaos
20/07/2010 18:36
opmerkelijke waarnemingen gedaan, echter te lang om op tagbox te vermelden, zie artikel in forum.

Dokter Chaos
19/07/2010 17:02
Dank voor de deelneming, Kiara haar lichamelijke resten zijn intussen thuis in een urn aangekomen welke begin augustus worden uitgestrooid.

irma
13/07/2010 16:44
Sterkte Chaos, dat valt niet mee, een hond is een geweldig dier. Was het diertje ziek?

jane
11/07/2010 07:51
Alle sterkte toegewenst Michel, weet als geen ander hoe het is een geliefd dier te verliezen. Is vaak niet in woorden uit te drukken. Een lichtje voor jou en je hond

Shoutboxarchief