Home // Articles // Downloads // Discussion Forum // Web Links // News CategoriesSeptember 09 2010 05:21:15
Navigatie
Home
Articles
Downloads
FAQ
Discussion Forum
Web Links
News Categories
Contact Me
Photo Gallery
Search
Web Statistics
RSS Feeds
ChatRoom
Aanmeldingsformulier
Gebruikers online
Gasten online: 2
Geen leden online

Aangemelde Leden: 31
Niet-geactiveerde Leden: 6
Nieuwste lid: Femke
Last Seen Users
jmdp04:00:20
Dokter Chaos04:29:22
jane 3 days
Isismoni 1 week
sarin 2 weeks
irma 8 weeks
sandy16 weeks
Femke23 weeks
obany26 weeks
Mica46 weeks
Forumonderwerpen
Nieuwste onderwerpen
Geeuw.......
Lief Dagboek 4 Mijn ...
weer eens bij elkaar
gewoon om te delen
Oepsss..
Actiefste onderwerpen
Bericht van Chris... [37]
weer eens bij elkaar [25]
wezen mensenlicha... [18]
Ontdek het mysterie [17]
Mijn dromen..... [13]
Random Foto
2
2
Scoop Marks
ok
Onderwerp bekijken
AlienContact.org - Abduction Support & Research NL/EN | Publiek Forum *NL* | Ervaringen
Auteur Geeuw.......
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07
Geplaatst op 10-06-2010 08:36
Morgen mensen.

Vraag me af of meer hinder hebben, maar het lijkt wel of de laatste weken en vooral de laatste dagen een soort slaapoverval aan de gang issmiley

Snachts lig ik bewusteloos maar presteer het overdag ook te zijnsmiley. Kan de ogen niet open houden en val staande in slaap zeg maar. Geen concentratie mogelijk zwabber tussen hier en.... Moet zelfs ff gaan liggen rond het middaguur anders gaat het fout.

Dacht eerst dat het aan mezelf lag, beetje oververmoeid maar nu hoor ik het ook van anderen om me heen. Veel klachten over duizeligheid en hoofdpijn komen hier ook bij en dan niet te vergeten hihihi oeps vergeten..smiley

Ga maar weer eens flink aan de meditatie eens kijken wat daar uit komt.

Greetzelsss licht en hugs smiley
http://praktijkmschouten.nl Privé Bericht sturen
Auteur RE: Geeuw.......
Dokter Chaos
Lid

Aangemeld: 11.09.09
Geplaatst op 12-06-2010 22:11
Ik weet precies wat je bedoeld, heb precies diezelfde soort verschijnselen! Ben al dagen niet meer vooruit te brenden.
Privé Bericht sturen
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07
Geplaatst op 16-06-2010 09:36
nah wat een feest van herkenning weer smiley idem dito dus man man ik ga tegenwoordig slaapwandelend naar de winkel .......ben zo ongeloveloos moe niet te filmen ....en dan toch snachts regelmatig wakker liggen of om de haverklap wakker worden , het is geen vermoeidheid die met slaap op te lossen is blijkbaar ...en merk het ook om me heen vriendin van me valt om de haverklap in slaap...en blijft maar moe.
en dan inderdaad dat tussenin hangen , gisteren bv heb de hele dag tussenin gehangen mijn kleindochter merkte het heel duidelijk en is dan zo lief als wat (die hangt dan gewoon mee hahahaha) doe wat ik moet doen maar het voelt zo vreemd omdat ik er maar deels ben en toch weer helemaal , kortom uhm nah tis weer lekker lastig in woorden uit te drukken maar het is zoals het is.
toevallig jane dat je in de chatbox over de liefde richting moeder aarde sprak , kreeg een mail van een vriend van me die momenteel in peru zit en die zei eigelijk precies hetzelfde , geen healing maar gewoon liefde ......
dus love love love
dikke knuffel voor jullie allemaal (enne michel lekker relaxen dan maar ff toch zijn we gewoon met elkaar ff moe )

sarin
Privé Bericht sturen
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07
Geplaatst op 22-06-2010 07:54
Moggol,

Zit te denken aan zo'n slaapfeessie smiley Geoorloofd in pyjama en slaapwallen hihihi..

Hugs Jane
http://praktijkmschouten.nl Privé Bericht sturen
Ga naar Forum
Login
Gebruikernaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Ledenenquête
Aan hoeveel abduction ervaringen heeft U bewuste herinneringen?

1-3

4-6

7-9

10+

U moet inloggen om te kunnen stemmen.
Shoutbox
U moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.

jane
05/09/2010 10:13
moggel all, ff ook wat kledderen smiley verder niks nieuws onder de zon. dan ... Het gaat zo sneeeeel whoehaaaaa... Surf lekker mee op die golf zou ik zeggensmiley

Dokter Chaos
04/09/2010 23:17
Ook hallo iedereen, het is weer een poosje geleden, soms heeft een mens het enorm druk met de liefde.

jmdp
04/09/2010 00:46
1000 watter???

sarin
25/08/2010 08:56
knuffel iedereen smiley en een fijne dag , liefs en een hele zooi licht smiley saar

jane
21/08/2010 17:04
pff.. uitloggen lukt weer eens niet smiley kom gewoon niet los hier hehehehe

jane
17/08/2010 11:32
morgen allen. eindelijk weer eens ff genoeg tijd om te snuffelen. Mooie dag allen

Dokter Chaos
20/07/2010 18:36
opmerkelijke waarnemingen gedaan, echter te lang om op tagbox te vermelden, zie artikel in forum.

Dokter Chaos
19/07/2010 17:02
Dank voor de deelneming, Kiara haar lichamelijke resten zijn intussen thuis in een urn aangekomen welke begin augustus worden uitgestrooid.

irma
13/07/2010 16:44
Sterkte Chaos, dat valt niet mee, een hond is een geweldig dier. Was het diertje ziek?

jane
11/07/2010 07:51
Alle sterkte toegewenst Michel, weet als geen ander hoe het is een geliefd dier te verliezen. Is vaak niet in woorden uit te drukken. Een lichtje voor jou en je hond

Shoutboxarchief