| Auteur |
Geeuw....... |
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07 |
| Geplaatst op 10-06-2010 08:36 |
|
|
Morgen mensen.
Vraag me af of meer hinder hebben, maar het lijkt wel of de laatste weken en vooral de laatste dagen een soort slaapoverval aan de gang is
Snachts lig ik bewusteloos maar presteer het overdag ook te zijn . Kan de ogen niet open houden en val staande in slaap zeg maar. Geen concentratie mogelijk zwabber tussen hier en.... Moet zelfs ff gaan liggen rond het middaguur anders gaat het fout.
Dacht eerst dat het aan mezelf lag, beetje oververmoeid maar nu hoor ik het ook van anderen om me heen. Veel klachten over duizeligheid en hoofdpijn komen hier ook bij en dan niet te vergeten hihihi oeps vergeten..
Ga maar weer eens flink aan de meditatie eens kijken wat daar uit komt.
Greetzelsss licht en hugs  |
|
| Auteur |
RE: Geeuw....... |
Dokter Chaos
Lid
Aangemeld: 11.09.09 |
| Geplaatst op 12-06-2010 22:11 |
|
|
|
Ik weet precies wat je bedoeld, heb precies diezelfde soort verschijnselen! Ben al dagen niet meer vooruit te brenden. |
|
| Auteur |
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07 |
| Geplaatst op 16-06-2010 09:36 |
|
|
nah wat een feest van herkenning weer idem dito dus man man ik ga tegenwoordig slaapwandelend naar de winkel .......ben zo ongeloveloos moe niet te filmen ....en dan toch snachts regelmatig wakker liggen of om de haverklap wakker worden , het is geen vermoeidheid die met slaap op te lossen is blijkbaar ...en merk het ook om me heen vriendin van me valt om de haverklap in slaap...en blijft maar moe.
en dan inderdaad dat tussenin hangen , gisteren bv heb de hele dag tussenin gehangen mijn kleindochter merkte het heel duidelijk en is dan zo lief als wat (die hangt dan gewoon mee hahahaha) doe wat ik moet doen maar het voelt zo vreemd omdat ik er maar deels ben en toch weer helemaal , kortom uhm nah tis weer lekker lastig in woorden uit te drukken maar het is zoals het is.
toevallig jane dat je in de chatbox over de liefde richting moeder aarde sprak , kreeg een mail van een vriend van me die momenteel in peru zit en die zei eigelijk precies hetzelfde , geen healing maar gewoon liefde ......
dus love love love
dikke knuffel voor jullie allemaal (enne michel lekker relaxen dan maar ff toch zijn we gewoon met elkaar ff moe )
sarin |
|
| Auteur |
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07 |
| Geplaatst op 22-06-2010 07:54 |
|
|
Moggol,
Zit te denken aan zo'n slaapfeessie Geoorloofd in pyjama en slaapwallen hihihi..
Hugs Jane |
|