Home // Articles // Downloads // Discussion Forum // Web Links // News CategoriesSeptember 09 2010 16:59:27
Navigatie
Home
Articles
Downloads
FAQ
Discussion Forum
Web Links
News Categories
Contact Me
Photo Gallery
Search
Web Statistics
RSS Feeds
ChatRoom
Aanmeldingsformulier
Gebruikers online
Gasten online: 1
Geen leden online

Aangemelde Leden: 31
Niet-geactiveerde Leden: 6
Nieuwste lid: Femke
Last Seen Users
jmdp04:35:21
Dokter Chaos16:07:35
jane 4 days
Isismoni 1 week
sarin 2 weeks
irma 8 weeks
sandy16 weeks
Femke23 weeks
obany26 weeks
Mica46 weeks
Forumonderwerpen
Nieuwste onderwerpen
Geeuw.......
Lief Dagboek 4 Mijn ...
weer eens bij elkaar
gewoon om te delen
Oepsss..
Actiefste onderwerpen
Bericht van Chris... [37]
weer eens bij elkaar [25]
wezen mensenlicha... [18]
Ontdek het mysterie [17]
Mijn dromen..... [13]
Random Foto
3
3
Scoop Marks
ok
Onderwerp bekijken
AlienContact.org - Abduction Support & Research NL/EN | Publiek Forum *NL* | Ervaringen
Auteur Enorme geldstomen en oplichterij in paranormaal hocus pocus land!
Dokter Chaos
Lid

Aangemeld: 11.09.09
Geplaatst op 10-03-2010 17:23
Spiritueel; Bewustzijn is iets anders dan er flink financieel wijzer van worden!

Er lopen enorm veel hocus pocus figuren die verklaren paranormaal begaafd te zijn en daarmee de wijsheid in pacht menen te hebben om tegen flinke financiële vergoedingen de medemens uit te buiten door gebakken lucht te verkopen waarmee je met enig inzicht vrijwel meteen kan waarnemen dat het om pure bedriegerij gaat!

Als mens kan ik me vreselijk boos maken op al die laaie lichters die zich bezighouden met praktijken van bedrog om er geldelijk flink wijzer van te worden.

Uit ervaring kan ik melden dat mensen er genoeg mensen zijn die oprecht paranormale gaven hebben, echter zullen deze nooit geen cent rekenen omdat er een bijgeloof aan verbonden zit die luid dat als je gaven uitbuit en deze om geldelijk gewin uitbuit dat de gaven door de natuur net zo hard weer zal worden afgenomen!

In de afgelopen jaren heb ik me veel in persoonlijke onderzoeken verdiept naar het wel en wee van de paranormale wereld waar een hoop charlatans rondlopen die als parasieten goed getraind zijn om de goedgelovige onstabiele medemens met een vals vertrouwen het geld uit de zakken te kloppen.

Er zijn heel wat namen te noemen van clubjes en organisaties waar aan de naam al op te merken valt dat het geen zuivere koffie betreft omdat men zogenaamd spiritueel bezig is om kennis voor flinke bedragen te verkopen terwijl spirituele kennis en het bewustzijn voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn zonder dat er honderden euro,s voor moeten worden neergeteld en je na afloop van cursussen en bijeenkomsten nog geen zak wijzer ben geworden.

Ooit heb ik eens een grondig onderzoek gedaan naar geraffineerde lieden die foto,s maken van de menselijke aura waarna een kwartier later een helderziende op de uitslag van de foto wordt losgelaten.

Voor de foto wordt gemaakt gaat men je op een geraffineerde wijze uithoren of je lichamelijke klachten hebt en wat zich heeft afgespeeld in je leven.

Vervolgens na grondige observatie greep ik de kans om eens door een lens monitor te kijken terwijl de aura fotograaf even 2 tellen even niet oplette waardoor hij niet in de gaten had dat ik kon zien dat hij alle gegevens die hij van me had uitgehoord in zijn machine had opgeslagen omdat dit onopvallend werd opgenomen zonder dat er direct een camera te zien was.

Na verdere observatie werd het nog interessanter toen ik later zag hoe men verder te werk ging met de klanten te observeren door dat men onbewuste gezicht uitdrukkingen in de gaten hield om daarmee in te schatten hoe het zat met het reactie vermogen van de goedgelovige klant.

Een kwartiertje later was het eindelijk zover, ik kreeg met een helderziende te maken die meteen op mijn emoties in ging werken en waar ik lichamelijke klachten had! Voor een beetje slimmerik is het niet zo heel erg moeilijk om mijn lichamelijke klachten zichtbaar te krijgen i.v.m dat ik bescherm materiaal draag i.v.m een noodzakelijke medische reden.

De helderziende had kennelijk al snel in de gaten dat hij me geen knol om mijn pet kon draaien waarna hij met domme grapjes kwam om het ijs te breken en zo mijn aandacht af te leiden.

Echter deed ik in het spelletje mee en deed alsof ik hem serieus geloofde wat hij me aan onzin probeerde aan te praten, echter was de realiteit dat ik de man uit interesse stevig aan het observeren was en daarmee bewust het gevoel opwekte dwars door deze helderziende heen te kijken wat kennelijk nogal ongemakkelijk voelde omdat de man wel instinctief aanvoelde dat hij de plank flink ging misslaan en zodoende geen vat op mijn goedgelovigheid kon krijgen.

Hierna was het snel gedaan met aardig zijn, en heb ik de man gewoon glashelder duidelijk gemaakt dat het een charlatan was die zich onder mom van een helderziende uitgaf dat hij speciale gaven had en daarmee de goedgelovige onstabiele medemens aan het oplichten was.

een foto van de aura maken en een kort gesprek met deze nep helderziende koste me destijds even snel pang! 20 euro wat goed verdiend als je zo 20 tot 3o man aan een tafeltje gebakken lucht verkoopt.

Zelf heb ik ook wat gaven, echter kan ik iedereen verzekeren dat spiritueel bewustzijn en paranormale gaven nooit bedoeld zijn om een enorme economische geldstroom te genereren waarmee de goed gelovige instabiele medemens met een flinke kluit het riet in wordt gestuurd.

Hoog tijd dat er maatregelen geworden op wettelijk niveau zodat er paal en perk wordt gesteld aan al die charlatans en hocus pocus figuren die een flinke geld stroom genereren door te claimen dat men paranormaal is begaafd terwijl dit soort oplichters onterecht paranormale claims maken omdat men donders goed weet dat er geen wettelijke toetsen nodig zijn om de claim paranormaal flink uit te kunnen buiten tot op het schandalige aan toe!

Met mijn eigen gave help ik mijn medemens als mijn hart ingeeft dat dit het juiste is om te doen en dat ik me daarmee zeer sterk aan de ongeschreven universele wetten houd om niet zomaar mensen zonder hun uitdrukkelijke toestemming uit te lezen.

In het afgelopen jaar heb ik eerder met iemand te maken gehad die wel degelijk een gave had, echter was die persoon zo onbeschoft om meteen geestelijk een connectie met me te maken zonder dat ik er toestemming voor gaf.

Hier ben ik behoorlijk boos om geworden en heb meteen gewaarschuwd dat deze persoon in kwestie een enorme grove schending had begaan door zomaar geestelijk contact met me te maken en daarmee meteen nog eens als extra waarschuwing heb gereageerd dit niet nog onaangekondigd en zonder toestemming te flikken omdat het dan niet zonder gevolgen zou blijven.

Als ik geestelijk contact met iemand wil maken dan stel ik me eerst keurig netjes voor en vraag uitdrukkelijk om toestemming alvorens dat ik iemand ga uitlezen, plus dat ik er geen cent voor zal rekenen omdat dat ik ook maar met die gave ben geboren en daarom ook niet de behoefte heb om financieel wijzer te worden op het moment dat mijn hart zegt dat het goed is om te helpen omdat het puur liefdes werk is wat vanuit een zuiver geweten en bewustzijn wordt aangestuurd zonder dat ik met de credits en een een geldelijke eer beloond hoef te worden.

Spiritueel bewustzijn en paranormaal begaafd zijn is iets waar de natuur een andere reden voor heeft gegeven dan gebakken lucht te verkopen waarmee een enorme geldstroom op economische basis wordt gegenereerd.

Een groot gedeelte van de massa houd er kennelijk van om zich met allerlei illusies flink in de buidel te laten tasten terwijl overduidelijk is dat er parasieten zijn die zich zelf tot grote schade verrijken met het leed en de onstabiliteit van goed gelovige medemensen die zich zonder al te veel moeite van alles laten wijsmaken.

Spiritueel bewustzijn en Paranormale gaven zijn nooit bedoeld door de natuur om de medemens te besodemieteren en daar een stinkende gebakken licht duur mee te verkopen!

Geschreven door: Dutch Visionary Artist (c)
Privé Bericht sturen
Auteur RE: Enorme geldstomen en oplichterij in paranormaal hocus pocus land!
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07
Geplaatst op 14-03-2010 21:59
het is een treurig gegeven dat inderdaad ook veel charlatans bezig zijn bewust mensen op te lichten en of afhankelijk te maken van hun zogenaamde kunnen e.d dit alles om het geld ..ik wil niet beweren dat iedereen die er zijn of haar boterham in verdient verkeerd bezig is er zijn genoeg die wel degelijk oprecht /echt zijn en er hun complete levenswerk van hebben gemaakt dit omdat ze veel goed kunnen geven en brengen .en ja die verdienen er zelf wat aan domweg om ook een stuk brood op tafel te kunnen zetten en eigen kosten eruit te halen...maar die mensen bedoel je niet en ja je hebt gelijk ook ik word enorm boos van mensen die de boel bewust belazeren domweg om gemakkelijk geld los te peuteren van vaak labiele en zoekende mensen.....
ik hoop alleen dat mensen het enigzins aanvoelen en ach uiteindelijk hoef ik er niet over de oordelen of veroordelen smiley want dat komt uiteindelijk wel uit allemaal .... wie een gave heeft en oprecht is zal vanuit zijn of haar gevoel helpen wie hem of haar nodig heeft ..en niet wie de grootste portomonee heeft smiley

liefs sarin
Privé Bericht sturen
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07
Geplaatst op 21-03-2010 07:00
Wauwsmiley...

Je weet het nog te verzachten Saar maar,,,
Het zegt eigenlijk meer over chaos. Erg negatief komt dit over, erg hard om je heen schoppen en vooral naar anderen. kun je je afvragen waarom??

Ben vaak genoeg bij aurafotografen geweest of anderen die wel degelijk weten wat ze doen. je kunt natuurlijk ook spijkers op laag water zoeken..

Maar moet morgen naar de bakker zal gelijk ff aankaarten dat hij die gave om brood te bakken heeft gekregen dusssss moet hij het brood maar geven toch??.. maar ja hij moet natuurlijk ergens zijn geld mee verdienen aangezien we in dit systeem zitten.. ook die healer of wat dan ook zit dat.. Of zouden die vanwege die dingen die ze kunnen 80 uur per week moeten werkensmileysmileysmiley

Die fabel van gratis werken is er ingebracht door mensen die er niets voor willen betalen, oftewel zichzelf niet waardig genoeg vinden om er geld aan te besteden(heel kort samengevat)..

Daar tegenover wil ik ook zeggen heb op de 1e rang gezeten bij iemand die haar "gave" misbruikte en heb gezien hoe ze is afgestraft. Hard en bijna meedogenloos. Acuut en ernstig ziek, niet meer in staat haar "werk"te doen. Dus wees niet bang het Universum regelt het zelf wel als zij vinden dat het fout gaat.

Ga nu zo een lekker ontbijtje verzorgen voor de kids. Kan ik gelukkig doen omdat ik wat verdient heb met mijn werk ... oeps energetisch werk...

Heel veel licht en liefde smiley dit is dan gratis
http://praktijkmschouten.nl Privé Bericht sturen
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 21-03-2010 19:03
Jane,

Ik vind je een best mens, echter de opmerkingen waarmee negativiteit iets zegt over het karakter van Chaos dat het een snelle beoordeling is waarvan je geen exact beeld hebt of dat werkelijk zo is?

Antwoord: Zo Chaos is dus een negatief ingesteld mens? Nou moet het toch niet gekker gaan worden? Die opmerking is totaal onterecht!

Ik wil je oprecht het verzoek doen om je opmerking bij te stellen dat Chaos een negatief ingesteld mens is, Hoe kom je daar bij? Het spoort in ieder geval niet met de realiteit om het zo uit het hart te verwoorden.

Je hoeft het niet met me eens te zijn, echter ben ik meerdere malen getuigen geweest waarmee geraffineerde lui zich verrijken op spiritueel gebied terwijl ze de boel besodemieteren door gebakken lucht te verkopen!

De fabel van gratis werken zoals je benoemd? Je kan dan heel veel ervaring hebben opgedaan? Met de opmerking van de fabel van gratis werken vraag ik me oprecht af wat voor bullshit opmerking dat nu weer is?

Weet je wat een fabel is? Onzin verkopen onder de term spiritualiteit en er dik mee verdienen zodat er een enorme geldstroom mee wordt gegenereerd!

Ieder mens moet werken om te overleven, de bakker, de slager en ook die spirituele lieden die weten waar ze mee bezig zijn, inclusief die mensen weten waar ze mee bezig zijn en kennis van zaken hebben.

Gratis werken? Ik ken genoeg spirituele mensen die hart volgen en niets rekenen om anderen een helpende hand te rijken omdat het hart en geweten zeggen dat dit het juiste is om te doen.

Jane, ik heb geen behoefte om een minder prettige sfeer te verleggen, echter vind ik je reactie een negatieve indruk achterlaten, ook al hoeven we het daar beiden niet over eens te zijn.

Overweeg volgende keer even beter als je Chaos als negatief bestempeld, De opmerking is nogal onterecht om het zachtjes uit te drukken omdat het aanvoelt alsof er een wesp aan het steken is.

Warmte liefde en licht? Je kant het van me krijgen ook gratis en voor niets ondanks dat ik het niet eens ben met de reactie!
D
r Chaos/

Privé Bericht sturen
jane
Lid

Geplaatst op 22-03-2010 08:24
Goedemorgen,

Je reageert nu juist zoals ik verwacht had, maar dat geeft niet. Daar is een forum voor... Je had dit kunnen verwachten met zo'n stuk. Hier neerzetten en dan denken dat er geen tegenwind komt kan niet

Maar ik heb dit onderwerp al verscheidene malen op verschillende fora's voorbij zien komen en het is altijd hetzelfde liedje.

Als jij van mening bent niet negatief te zijn oke, prima... Bij deze neem ik dat terug, en wens je verder alle goeds toe natuurlijk.

Ooh ja even ter informatie, bijna 80% van wat ik doe is gratis, of zonder er iets voor terug te verwachten maar op de een of andere manier willen mijn kinderen gevoed en verzorgd worden in een bewoonbaar huis. Als het een perfecte wereld geweest zou zijn zou het gaan om delen ja, delen met elkaar en geldloos maar helaassss dat is deze wereld niet.. dat is de volgende pas.

Ben wel hier nieuwsgierig naar, waar is dat te vinden ???? Ze hebben me boven nooit verteld "meid je mag er niks mee verdienen, dat is het juiste" Het komt voor mij namelijk over dat de mensen die dit zeggen vinden dat dus dat een ieder die dit niet doet een slecht geweten heeft en zich alleen maar wil verrijken smiley jammer betekend dat er toch nog een paar lessen voor die leraren op de plank ligt ..

Chaos zei
Gratis werken? Ik ken genoeg spirituele mensen die hart volgen en niets rekenen om anderen een helpende hand te rijken omdat het hart en geweten zeggen dat dit het juiste is om te doen.

Maar goed hier zal op deze aarde en in deze trilling ( wat een lage is)voorlopig geen verandering in komen dus zal verder niet meer reageren.

Jane
Gewijzigd door jane op 22-03-2010 08:25
irma
Lid

Aangemeld: 04.09.07
Geplaatst op 22-03-2010 09:13
Het zou heel prettig zijn indien alternatieve geneeswijzen serieuzer genomen zouden worden. Ik ken meerdere mensen die heel integer met hun gaven omgaan en vaak wonderen verrichten waar artsen falen. We weten allemaal hoe de farmaceutische industrie werkt. Daar zitten de geldstromen.
Ik hoop dat Jane haar gaven naar waarde gaat inschatten en zij heeft recht op een inkomen.
Uiteraard zitten er wat beunhazen tussen, maar lopen die dan niet rond in het normale circuit? Mijn broertje is wel overleden door een foutje van een huisarts.
Gratis werken: iemand die echte genezende gaven heeft kan beter de wereld dienen hiermee dan met een andere baan waarin deze persoon niet tot zijn recht komt. Het kan nooit de bedoeling zijn dat deze mensen levenslang dubbele banen (mogen ze dan geen persoonlijk leven of vrije tijd hebben?)moeten hebben of moeten leven van een aanvullende uitkering. Ik voel dat Jane een mooie energie heeft en er zijn ook genoeg andere mensen met genezende gaven. Gratis werken zou inhouden dat het beroep van genezer niet gelijkwaardig is aan andere beroepen. Gratis werken kan voor iemand die af en toe mensen helpt maar niet voor iemand die hier fulltime mee bezig is.
Het zou heel fijn zijn voor de farmaceutische industrie als alternatieve geneeswijzen in het verdomhoekje blijven zitten waar ze al te lang zijn weggemoffeld.
groetjes irma.
Privé Bericht sturen
jane
Lid

Geplaatst op 29-03-2010 14:12
Dank je Irma, maar maak je geen zorgen. Ik schat wat ik kan goed naar waarde, heb het ook niet alleen over energetisch werk. Er komt genoeg binnen voor mijn kroost en kotje smiley

Zie bij jou ook enige verandering smiley cool... mooie hogere trillingsmiley.. hugsss.

Greetzzz Jane
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07
Geplaatst op 30-03-2010 11:11
een ieder heeft recht om een leefbaar leven te kunnen leven..geld is nu eenmaal wat ons in staat stelt dat te bekostigen wat nodig is voor een beetje leefbaar leven in deze wereld...zoals bv een dak boven je hoofd kleren voor jezelf en je kids en eten op je bord...allemaal dingen die je kunt bekostigen door te werken...wat is er dan mooier dat werk te doen waarmee je mensen kunt helpen smiley en geloof me veel mensen vinden iets waarde hebben echt als het betaald word ...raar maar waar smiley desalnietemin vind ik het jammer dat zoals in alle beroepen ook in dit misbruik word gemaakt (maar goed zoals we hebben gezien bij de banken word ook in die sector misbruik gemaakt) deze wereld is nu eenmaal niet perfect en er zijn nu eenmaal hebzuchtige mensen die misbruik maken van ....wij zorgen er gewoon voor dat wij niet tot dat soort mensen behoren en met het zaaien van een beetje liefde , licht en goed verspreid het zich als vanzelf op de goede manier....
en wat men zaait zal men oogsten
het doet mij vooral goed hier zulke lieve mooie mensen te kennen
ik hou van jullie
sarin
Privé Bericht sturen
jane
Lid

Geplaatst op 31-03-2010 09:16
Love all too smileysmiley

Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 08-04-2010 11:09
hallo Jane,

Sorry voor de late reactie, mijn computer had zelfmoord gepleegd en moest eerst een nieuwe bouwen voor dat ik überhaupt bij deze een antwoord geven.

Om even duidelijk te zijn, waar ik meer mee moeite had in je reactie ging er meer over dat in de vorige reactie dat je zei dat het verhaal iets over me weergaf. Daar heb ik inderdaad misschien wat heftig op gereageerd.

Ik kan echt wel wat hebben qua weerstand. Het is niet de eerste keer en zal zeker de laatste niet zijn dat er weerstand wordt gegeven op de verhalen die ik schrijf zoals ik ze persoonlijk ervaren.

De rest van het onderwerp kan veel over gezegd worden, echter zijn er altijd lui die gebakken lucht verkopen en er de hoogste prijs voor vragen.

Het gaat er niet zozeer om dat er geen goede mensen zijn die het goed voor hebben in de paranormale wereld, voor de goede orde begrijp ik echt wel dat er mensen zijn die er een beroep mee uitoefenen omdat ze ook moeten leven.

Om het even te verduidelijken, ging het verhaal hier dan ook niet over.
Misschien had ik in het verhaal onderscheidt moeten maken zodat meer duidelijk was geweest hoe de vork in de steel zat en dat het specifiek over al die lui gaat die valse hoop scheppen terwijl duidelijk is dat er geen mallemoer van klopt en dat ze er flink geld voor vragen ook.

Mocht je persoonlijk aangevallen voelen of geraakt voelen, dan spijt me dat zeer oprecht. Jane ik heb zeer zeker geen hekel aan je en heb verder dan ook niets persoonlijk tegen ( dit wil ik hiermee gelijk de wereld uit helpen voordat daar misverstanden over mochten bestaan)

Ja uiteraard heeft iedereen het recht om een leefbaar leven te kunnen leiden waarmee onderdak en levensonderhoud te voorzien zijn.

Helaas je schrijft dat ik reageerde precies zoals je verwachte? De waarheid is dat ik het zelfde in jouw reactie terug verwachte, we hoeven niet alles met elkaar eens te zijn en de rest kunnen achterwege laten wat hij betreft.

Al dat ik wil opmerken * is dat als ik vaker in de media kijk en zie hoe mensen reageren op een kanten artikel wat heftiger is, dan blijkt heel vaak het geval te zijn dat de meeste mensen niet goed lezen wat er werkelijk wordt geschreven.

Om wederom duidelijk te zijn. Iedereen maakt wel eens dat soort vergissingen, ook ik maak ze nogal eens en betrap mezelf er regelmatig op dat ik een oordeel heb die later bijgesteld moet worden omdat dat ik er naast zat.

Hiermee hoop ik dit onderwerp hebben afgerond en daarmee wat spanning in de discussie heb kunnen verlichten.

Groet van Chaos.

PS. Er kunnen wat foutjes in de regels staan omdat ik alles heb ingesproken via spraakherkenning, het is een zelf lerend programma wat nog enigszins getraind moet worden alvorens het foutloos kan dicteren.

Privé Bericht sturen
jane
Lid

Geplaatst op 08-04-2010 14:59
Er was geen spanning hoor, dit was gewoon ff een drempeltje die we blijkbaar beiden hebben moesten nemen smiley. Effect was dat zowel jij als ik nog wat zijn gaan denken en voelen. Voor mezelf kan ik zeggen dat er toch weer wat ging rollen, voor wat ik zie bij/voor jou zit er wat in het vatsmiley.

Greetzzz jane
Dokter Chaos
Lid

Geplaatst op 08-04-2010 19:24
Denken en voelen, dat is waar het leven in wezen over gaat.
bewustzijn verhoging is misschien wel het juiste woord.

Groet van Chaos
Privé Bericht sturen
Ga naar Forum
Login
Gebruikernaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Ledenenquête
Aan hoeveel abduction ervaringen heeft U bewuste herinneringen?

1-3

4-6

7-9

10+

U moet inloggen om te kunnen stemmen.
Shoutbox
U moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.

jane
05/09/2010 10:13
moggel all, ff ook wat kledderen smiley verder niks nieuws onder de zon. dan ... Het gaat zo sneeeeel whoehaaaaa... Surf lekker mee op die golf zou ik zeggensmiley

Dokter Chaos
04/09/2010 23:17
Ook hallo iedereen, het is weer een poosje geleden, soms heeft een mens het enorm druk met de liefde.

jmdp
04/09/2010 00:46
1000 watter???

sarin
25/08/2010 08:56
knuffel iedereen smiley en een fijne dag , liefs en een hele zooi licht smiley saar

jane
21/08/2010 17:04
pff.. uitloggen lukt weer eens niet smiley kom gewoon niet los hier hehehehe

jane
17/08/2010 11:32
morgen allen. eindelijk weer eens ff genoeg tijd om te snuffelen. Mooie dag allen

Dokter Chaos
20/07/2010 18:36
opmerkelijke waarnemingen gedaan, echter te lang om op tagbox te vermelden, zie artikel in forum.

Dokter Chaos
19/07/2010 17:02
Dank voor de deelneming, Kiara haar lichamelijke resten zijn intussen thuis in een urn aangekomen welke begin augustus worden uitgestrooid.

irma
13/07/2010 16:44
Sterkte Chaos, dat valt niet mee, een hond is een geweldig dier. Was het diertje ziek?

jane
11/07/2010 07:51
Alle sterkte toegewenst Michel, weet als geen ander hoe het is een geliefd dier te verliezen. Is vaak niet in woorden uit te drukken. Een lichtje voor jou en je hond

Shoutboxarchief