| Auteur |
gewoon om te delen |
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07 |
| Geplaatst op 28-01-2010 09:59 |
|
|
lieve allemaal,
ik denk dat het best velen zo vergaat , gevoel van misplaatst te zijn gevoel van ergens tegen op moeten vechten...soms dan een film zien of een foto kan genoeg zijn en er word iets getriggerd een herinnering een emotie en je verliest even jezelf in die emotie...de vraag ben ik gek is dit werkelijk gebeurd ...ik denk dat vele abductees/contactees zich dit wel eens afvragen, gevoel van niet begrepen worden zichzelf niet eens begrijpen , gevoel van geen grip meer hebben op iets wat zon deel is van jezelf je eigen geheugen je eigen gevoel je eigen herinneringen...en beseffen dat je herinneringen gemanipuleerd zijn geweest dingen die dan boven komen na jaren etc....soms kan een film een boek of een foto heftig zijn ...soms kan het schokkend zijn soms kan het jezelf even doen wankelen en ergens kan ik me best voorstellen dat er zijn die er zichzelf in verliezen en werkelijk " waanzinnig"worden of zich zo voelen..
nog steeds word je niet serieus genomen als je bepaalde ervaringen hebt , nog steeds voelt het dat het beter is te zwijgen over die dingen bij bv een arts of psychiater...nog steeds sta je er behoorlijk alleen voor met je eigen twijfel tussen waanzin en weten.....
soms dan valt het allemaal niet mee , maar ik ben er van overtuigd dat ik niet gek ben en zeker niet waanzinnig ...soms dan wil ik er niet te diep op in gaan of er te diep over nadenken domweg omdat het dan allemaal nog "waanzinniger"is dan men voor mogelijk houd.
ik hou me vast aan bepaalde dingen , het koken voor mijn kids, genieten van mijn kleindochter...iets kunnen betekenen voor mijn omgeving wat nodig is ...een klein beetje licht proberen te brengen ....en eigelijk gebruik maken van je ervaringen , de kracht die hebt verkregen door ervaringen , die je toch hebt verhapstukt om maar zo te zeggen ...daar een drive door vinden , de angst voorbij de liefde omarmen en een licht proberen te zijn voor wie het vaak zo donker vind.......
dit wilde ik gewoon maar even delen , gewoon omdat ik om jullie geef.
ps mocht het niet helder overkomen remember its me
warme knuffel
saar |
|
| Auteur |
RE: gewoon om te delen |
obany
Lid
| Geplaatst op 30-01-2010 00:24 |
|
|
Je komt heel helder over. En het is gewoon zo vaak wordt je als contactee gewoon niet serieus genomen. Niet over je ervaringen, niet over je ideeën.
Het gaat mensen gewoon vaak te ver. En we wonen natuurlijk ook in een land met veel nuchtere mensen. Eerst zien dan geloven etc.
|
|
| Auteur |
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07 |
| Geplaatst op 14-02-2010 07:53 |
|
|
Hahahah Saar toch...... wij hoeven helemaal niet helder over te komen. We zijn zo transparant als het kan ennuuu een beetje off.. houd het spannend.
Maar mooie stukje, zal voor een hoop toch puntjes op de i zetten.
Het gevoel alleen te staan verkleind hierbij.
Zal mijn laatste ervaring hierbij zetten.
Ben met een vriend (wie weet ik niet blijk hem erg goed te kennen) beide worden meegenomen hij heel boos en ik in rust omdat ik weet dat er niets zal gebeuren. Zitten in een soort hal te wachten tot we verder mogen en worden opgehaald en naar de grote zaal gebracht.
Vriend word erg kwaad van wat hij ziet, op verschillende plaatsen liggen mensen op "stalen" tafels. sommige zijn angstig andere slapen.
Er vinden geen onderzoeken plaats naar mijn idee, er zijn er met een soort helm vanwaaruit de patronen worden gelezen ..mss frequenties, worden wakker gemaakt??. Herken verschillende die er liggen Vriend is ondertussen ook wat rustiger en loopt rond blijkbaar herkent hij ook mensen. Voor mij voelt het dat we daar mochten zijn om te zien dat er een verandering heeft plaatsgevonden in de methode en het doel.
Mss dat er zijn die hier iets aan hebben of mee kunnen
Hugs Jane
|
|
| Auteur |
jmdp
Lid

Aangemeld: 11.10.09 |
| Geplaatst op 28-02-2010 01:31 |
|
|
|
jane schreef:
Ben met een vriend (wie weet ik niet blijk hem erg goed te kennen) beide worden meegenomen hij heel boos en ik in rust omdat ik weet dat er niets zal gebeuren. Zitten in een soort hal te wachten tot we verder mogen en worden opgehaald en naar de grote zaal gebracht.
Vriend word erg kwaad van wat hij ziet, op verschillende plaatsen liggen mensen op "stalen" tafels. sommige zijn angstig andere slapen.
Er vinden geen onderzoeken plaats naar mijn idee, er zijn er met een soort helm vanwaaruit de patronen worden gelezen ..mss frequenties, worden wakker gemaakt??. Herken verschillende die er liggen Vriend is ondertussen ook wat rustiger en loopt rond blijkbaar herkent hij ook mensen. Voor mij voelt het dat we daar mochten zijn om te zien dat er een verandering heeft plaatsgevonden in de methode en het doel.
Mss dat er zijn die hier iets aan hebben of mee kunnen
Hugs Jane
op verschillende plaatsen liggen mensen op "stalen" tafels.
Wat zie je echt........obductions of abductions??? |
|
| Auteur |
jane
Lid

| Geplaatst op 01-03-2010 08:05 |
|
|
Hoe kom je nu bij obductions?? Dat is onderzoek op lijken
Geef nergens aan dat er doden liggen tegendeel zelfs.
Antwoord op je vraag is dus abductie waarbij wij mochten observeren 
|
|
| Auteur |
jmdp
Lid

Aangemeld: 11.10.09 |
| Geplaatst op 01-03-2010 15:37 |
|
|
|
Als lichamen op stalen tafels liggen.....betekend dat onderzoek, onderzocht worden. Het zij bij obductie, abductie........... |
|
| Auteur |
Isismoni
Beheerder
| Geplaatst op 05-03-2010 09:03 |
|
|
Hallo allemalies,
Over veranderingen en niet begrepen worden:
Ben al tijdje rustig op dit gebied, niet dat ik niet ervaar, maar wel het praten erover of het delen...
Mede door persoonlijke omstandigheden, maar ook was ik er een beetje moe van..want idd.."wij" hier op dit forum en natuurlijk vrienden dichtbij die ervaringen hebben kunnen er "losjes" over praten, maar de rest is nog erg vermoeidend te doordringen..
Mijn dochter krijgt het zo nu en dan nog wel voor haar kiezen, probeer dan naar haar te luisteren en ik vraag hen om ze met rust te laten..ook haar geef ik wat advies en zoals we weten..is eigen kracht heel sterk en wordt het wat milder...
Vorige week werd me na lange tijd weer wat getoond in de vorm van een fel lichtje ( als een muntstuk zo groot), met gezichten van mensen uit de geschiedenis, hoofden die ik normaal echt niet zomaar voor de geest kan halen, al ken ik ze natuulijk wel van plaatjes...wat het me moest vertellen weet ik niet..
Mijn man die de nuchterheid zelve is, te druk is met werken en sporten en als een blok in slaap valt als hij zijn kussen ziet, iemand die geen tijd heeft om zich bezig te houden met alles wat mij/ons bezig houdt omtrent het spirituele en/of het buitenaardse, zei me: ben vannacht weggeweest..
Ik begon te lachen, want dacht dat hij me voor de gek hield, maar hij omschreef wat hij had ervaren en lachte in het begin, dus kon hem niet inschatten (hij steekt vaak de draak met me nl), maar toen hij serieuzer werd en me ook nog zei; "ik zeg niets meer, je gelooft me niet hé"..dacht ik..( nadat hij me had verteld wat hij had gezien), het wordt nu ook duidelijk gemaakt aan vele die eerder er nog niet aan toe waren..( hij heeft wel wat ervaringen, maar die nam hij altijd zoals ze waren, hij heeft immers niet alle kennis die wij of andere delen via bv internet)..oftewel is niet op de hoogte van wat er zowat ervaren wordt..kortom..de omschrijving van zijn verhaal komt uit een lege bron..en dat wat hij vertelde..moet alleen maar waarheid zijn..
Het was trouwens geen nare ervaring..maar het openen van zeg maar..op een manier die hij kan plaatsen...en wakker moet schudden denk ik dan maar...
Het hoort nu eenmaal bij het bestaan..niets raars..het is er gewoon..
Voelt het goed, dan is het goed! |
|
| Auteur |
sarin
Beheerder

| Geplaatst op 05-03-2010 20:52 |
|
|
hoi hoi lieverd
gelukkig geen nare ervaring meer een hee word es wakker ervaring das alleen maar goed al is het vermoeiend nog meer denkmatriaal erbij zucht 
maar ergens nodig zodat hij beter kan begrijpen , hoeft niet eens in de letterlijke zin van het woord begrijpen zijn maar domweg weten dat er meer is ....bespreekbaarder weetbaarder 
dikke knuffel
voor jullie allemaal meis
xxxx
saar |
|
| Auteur |
jane
Lid

| Geplaatst op 21-03-2010 07:08 |
|
|
Hey moni.. mooi heel mooi, heb ff snel geloerd er komt nog meer. De sluier is een stukje opgelicht bij hem de wekker is gegaan . hou rekening met flinke stemmingswisselingen wil nog wel eens uit de hand vliegen.
Hugs en light Jane |
|
| Auteur |
Dokter Chaos
Lid
Aangemeld: 11.09.09 |
| Geplaatst op 12-04-2010 00:04 |
|
|
sarin schreef:
lieve allemaal,
ik denk dat het best velen zo vergaat , gevoel van misplaatst te zijn gevoel van ergens tegen op moeten vechten...soms dan een film zien of een foto kan genoeg zijn en er word iets getriggerd een herinnering een emotie en je verliest even jezelf in die emotie...de vraag ben ik gek is dit werkelijk gebeurd ...ik denk dat vele abductees/contactees zich dit wel eens afvragen, gevoel van niet begrepen worden zichzelf niet eens begrijpen , gevoel van geen grip meer hebben op iets wat zon deel is van jezelf je eigen geheugen je eigen gevoel je eigen herinneringen...en beseffen dat je herinneringen gemanipuleerd zijn geweest dingen die dan boven komen na jaren etc....soms kan een film een boek of een foto heftig zijn ...soms kan het schokkend zijn soms kan het jezelf even doen wankelen en ergens kan ik me best voorstellen dat er zijn die er zichzelf in verliezen en werkelijk " waanzinnig"worden of zich zo voelen..
nog steeds word je niet serieus genomen als je bepaalde ervaringen hebt , nog steeds voelt het dat het beter is te zwijgen over die dingen bij bv een arts of psychiater...nog steeds sta je er behoorlijk alleen voor met je eigen twijfel tussen waanzin en weten.....
soms dan valt het allemaal niet mee , maar ik ben er van overtuigd dat ik niet gek ben en zeker niet waanzinnig ...soms dan wil ik er niet te diep op in gaan of er te diep over nadenken domweg omdat het dan allemaal nog "waanzinniger"is dan men voor mogelijk houd.
ik hou me vast aan bepaalde dingen , het koken voor mijn kids, genieten van mijn kleindochter...iets kunnen betekenen voor mijn omgeving wat nodig is ...een klein beetje licht proberen te brengen ....en eigelijk gebruik maken van je ervaringen , de kracht die hebt verkregen door ervaringen , die je toch hebt verhapstukt om maar zo te zeggen ...daar een drive door vinden , de angst voorbij de liefde omarmen en een licht proberen te zijn voor wie het vaak zo donker vind.......
dit wilde ik gewoon maar even delen , gewoon omdat ik om jullie geef.
ps mocht het niet helder overkomen remember its me
warme knuffel
saar
Hoi Saar,
Ja het gene wat je omschrijft is zeer herkenbaar.
Zelf heb ik er mee leren omgaan dat het praten over abductions niet serieus wordt genomen en dat als je niet uitkijkt dat de zielenknijper meteen in het globale woordenboek benoemd wordt.
De andere kant van het verhaal is, Ik, Jij en al wie met deze ervaringen te maken krijgen alles behalve gek of gestoord zijn.
Ik heb de afgelopen jaren aardig leren inzien dat Politiek, Religie, en Economie de regelrechte dwarsliggers zijn van spiritualiteit en om te aanvaarden dat er meer tussen hemel en aarde is dan zichtbaar bestaat.
Sarin, laat je niet ontmoedigen! Het positieve is dat er steeds mensen zullen gaan ontwaken en gaan beseffen dat er meer dan werken, wonen en leven bestaat in een maatschappij waar geld GOD is.
de afgelopen jaren heb ik verschillende mensen helpen ontwaken, In de eerste jaren hadden ze zoiets van wat lul je nou? Geleidelijk veranderde het waarna diezelfde mensen geleidelijk zijn ontwaakt en tegenwoordig een spiritueel leven zijn gaan leden omdat ze er bewust van zijn gemaakt dat er meer tussen hemel en aarde bestaat.
Het opmerkelijke is dat de mensen die ik heb geholpen te ontwaken dat ze allemaal de opmerking maakte dat men zich geholpen voelde door het bewustzijn verhogen dat er weinig echt is in het maatschappelijke en economische systeem en daarmee het ontwaken vanzelf heeft plaats gevonden zonder me bij al die mensen er heel diep mee in te mengen.
De essentie van het verhaal dat onbegrepenheid kan worden omgezet in een hoger bewustzijn zolang de mensen zich open stellen en zelf dingen gaan waarnemen waar eerder geen oog voor was.
Voel je niet ongelukkig Sarin, juist jij en al die mensen die hier in dit fourm zijn alles behalve gek of gestoord, zeg maar rustig dat het over het algemeen erg gisse mensen zijn waar een groot intelligentie vermogen aanwezig is door gewoon te zijn en open te staan voor alles wat maatschappelijk als taboe wordt gezien.
groet van Chaos, |
|
| Auteur |
jane
Lid

| Geplaatst op 21-04-2010 08:06 |
|
|
Laat mij maar een taboe zijn, een buitenbeentje, anders, raar, zweverig als daar mee mensen verder gaan kijken als de neus lang is dan is het doel al bereikt.. Soms is het alleen maar nodig om iemand "aan te raken" om dingen in gang te zetten..
Zwever Jane  |
|
| Auteur |
jane
Lid

| Geplaatst op 21-04-2010 08:17 |
|
|
Nog ff wat om toe te voegen. Het stukje waar ik woon zitten geen standaard mensen, zit veel donkere energie tussen (discriminatie, intolerant tegenover een ieder die anders is, mijn wil is wetn, noem maar op). Heb nu mijn huisje beschermd en werkvan binnen naar buiten toe zeg maar om dit te veranderen. Heeft me al een aantal kristallen gekost. Zijn gewoon uit elkaar gespat. Toch is daaromheen de energie bijzonder om mee te werken, ze is hoog.
Denk dat je nergens een plek zult vinden waar het koek en ei is, er zullen altijd mensen zijn die hier recht tegenover staan, tis maar net wat je er zelf mee doet |
|
| Auteur |
Dokter Chaos
Lid
Aangemeld: 11.09.09 |
| Geplaatst op 24-04-2010 20:09 |
|
|
|
Daar is geen spelt meer tussen te krijgen en daarbij sluit ik me geheel op je antwoorden aan Jane. |
|