| Auteur |
Oepsss.. |
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07 |
| Geplaatst op 13-01-2010 07:11 |
|
|
Morge lieve mensen, hoop dat een ieder het oud en nieuw zonder kleerscheuren heeft overleefd.
Ben ondertussen wel een tikkie sneeuw moe wil wel weer ffkes tegen de aangeslagen straatstenen aanhikken hehehe al dat geglibber.
Maar ff terug naar oud en nieuw, heb hier toch nog een klein extraatje gehad dankzij het lokale 12 jarige asoettertje ... kuch.
Heb zo'n leuk hardhouten bankje voor staan en hij vond dat dit op het vuurtje moest, daarbij sleurde hij het grut wat in de buurt woont ook mee.
Sukkel dat hij was gebeurde dit met zoveel kabaal dat hij er niet ver mee kwam. Rustig het bankje verhuisd naar de tuin met zoonlief (die wilde al een oorlog starten hehehe) en gedacht komt wel goed. Nou ja.... had natuurlijk wel de pest in dat zo'n jong de boel verstierd.. Heb het dan ook snel losgelaten.
Moet zeggen dat hij al bezig is vanaf dat wij hier wonen, kon alleen niet achterhalen wie het was.
Laat nou nieuwjaarsdag zijn oudere buurvrouw zomaar uitgebreid verslag komen doen van dit kruimeltje hahahaha... en dat terwijl ik haar niet eens kon, zo toevallig .. maar hoorde van haar dat zijn hobby het treiteren van mensen is die niets terug kunnen doen ... ai ai ai .... nooit doen als ik in de buurt ben ..
Mijn ingeving was even om hem flink zijn vet te geven tot ik een helder moment had... Erg schaars die momenten erg schaars.... En tja sindsdien bombardeer ik hem met licht.... zoveel licht  Moet zeggen tis hier nu griezelig rustig... mss is het etterige een beetje aan het oplossen 
Dat heldere moment was dus "Daar waar het licht komt zal donker steeds meer naar buiten treden"
Verder natuurlijk menig tai balletjes gezien in de lucht die nacht, en een helder wit wat alle kanten op schoot, was ergens tussen 00.30 en 01.00..
Ga nu weer druk leren, donderdag examen dus moet er ff tegenaan..
Greetzelssss light en hugsss Jane
Ps.. Gelukkig, site draait weer stukken beter. kwam er echt niet meer op.
|
|
| Auteur |
RE: Oepsss.. |
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07 |
| Geplaatst op 17-01-2010 12:57 |
|
|
hahahaha heb het bijna te doen met het ettertje die snapt niet helemaal wat hem overkomt , hoe is je examen afgelopen lady jane , ben natuurlijk harstikke nieuwsgierigggggggggggg 
dikke knuffel
saar |
|
| Auteur |
jane
Lid

| Geplaatst op 28-01-2010 09:04 |
|
|
Hey Saar..
Was een deelexamen, maar heb het hahaha ging er binnen met doe ik wel ff en was griezelig snel klaar.. En toen begon het hahha het doemdenken... maart mag ik weer pfff..
Hugs Jane
|
|
| Auteur |
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07 |
| Geplaatst op 28-01-2010 09:44 |
|
|
grote meid dochterlief heeft net ook 2 tentamens binnengesleept (heilig van overtuigd was ze dat de ene totaal mis gegaan was ) kreeg ze bericht dat ze beide had gehaald met vlag en wimpel zelfs hahahahahahaa zo zie je nog een doemdenkstertje 
en voor maart zal mn duimen vast trainen hahahahaha kan ik weer lekker meeduimen 
Liefs saar |
|
| Auteur |
jane
Lid

| Geplaatst op 21-04-2010 08:09 |
|
|
Nog een schriftelijk en dan nog een praktijkexamen