| Auteur |
Zo had ik het nog niet gezien |
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07 |
| Geplaatst op 03-12-2009 08:33 |
|
|
Morge llieve mensen, gister toch een wat vreemde waarneming gehad. was tegen etenstijd stond in de keuken voor het raam (heb vandaaruit mooi zicht op het Universum)
Ineens zie ik vanuit mijn rechterkant net boven de huizen en bomen die daar staan een geweldig helder wit licht opflitsen, dit gaat uit en een meter of tig verder nogmaals aan uit en dat is zo tot 5 maal doorgegaan
Het was een rechte horizontale lijn die dit licht volgde en de snelheid was gigantisch, binnen 2 seconden was het weer uit mijn beeld verdwenen
Heb nu vanmorgen eens gekeken wat de afstand is maar je praat dan toch wel over honderden meters
Iemand een verklaring??
Hugs en light Jane
|
|
| Auteur |
RE: Zo had ik het nog niet gezien |
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07 |
| Geplaatst op 08-12-2009 23:20 |
|
|
hoi hoi jane ben blijkbaar wat suffig nog het stukje aan het lezen want probeerde manmoedig een beeld te krijgen maar kreeg het maar niet te pakken hihihihihihi , langzaam krijg ik er enig beeld bij ja en uhm sja wat zal ik zeggen goh bizar ....het is best vreemd afgelopen jaar heb ik meerdere malen idiote waarnemingen gehad (ik noem ze idioot omdat ze zo overduidelijk waren dat het weer bijna fake lijkt )in aanwezigheid van anderen etc ook zoals ik nooit eerder had gezien ....bv in de zomervakantie zaten we buiten sterren te kijken en te genieten van vuurvliegjes en kijk naar de hemel , zie prachtige heldere sterren kortom lust voor het oog , zie ineens een wel enorm grote ster
sterker nog het word steeds groter , en besefte toen pas dat ik niet naar een ster zat te kijken maar dat een object me met nogal grote snelheid naderde.... dus zei tegen de rest iets in de trant van uhm uhmmmm kijk een hele grote ster komt er aan ..(wat nergens op sloeg maar enfin hihihihihi) toen kon ook niemand er meer omheen er kwam een enorme grote sja ovaal achtig ding aan geschoten die over ons heen vloog met een rotgang mag ik wel zeggen , nogal verry close heel fel licht ...het maakte een mooie bocht vloog over ons huisje en denderde de verte in en in een felle flits verdween het aan de hemel....mooi en erg spectaculair en best wel vreemd de manier van bewegen langs de hemel de grootte de vorm het licht etc etc ...
dat was nog niet het meest bizarre voorval wel een mooie vond ik zelf
eigelijk genoeg om over van gedachten te wisselen .....en het komt er maar niet van he 
de energie is momenteel sterk jane en soms heftig gisteren iets moeten doen met werken met energie en ben er letterlijk beroerd van geworden ....waar ik bezig was veel negatieve energie namelijk ...kortom ben er nog beetje brak van dus mocht je nog een extra stootje kwijt willen ...stuur maar deze kant op alvast bedankt altijd prettig xxxx
liefs saar |
|
| Auteur |
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07 |
| Geplaatst op 09-12-2009 11:12 |
|
|
Hey Sarina,
Bijzondere waarneming hebben jullie gehad, prettig als je dan met meerdere ben. Op die manier kun je uitwisselen. Maar het klopt wel dat er steeds meer ander soort van waarnemingen worden gedaan, worden er meer bewust van..
Maar ik kom even op je "klusje" Energie mag dan heftig zijn maar het is niet de bedoeling dat je er beroerd van bent . Hoe zwaar (negatief) de klus ook is.
Ben er dus even voor gaan zitten.. En stuur je mail
Greetzzz hugs en alvast light Jane
|
|
| Auteur |
Dokter Chaos
Lid
Aangemeld: 11.09.09 |
| Geplaatst op 18-12-2009 14:47 |
|
|