Home // Articles // Downloads // Discussion Forum // Web Links // News CategoriesSeptember 09 2010 05:50:10
Navigatie
Home
Articles
Downloads
FAQ
Discussion Forum
Web Links
News Categories
Contact Me
Photo Gallery
Search
Web Statistics
RSS Feeds
ChatRoom
Aanmeldingsformulier
Gebruikers online
Gasten online: 2
Geen leden online

Aangemelde Leden: 31
Niet-geactiveerde Leden: 6
Nieuwste lid: Femke
Last Seen Users
jmdp04:29:17
Dokter Chaos04:58:19
jane 3 days
Isismoni 1 week
sarin 2 weeks
irma 8 weeks
sandy16 weeks
Femke23 weeks
obany26 weeks
Mica46 weeks
Forumonderwerpen
Nieuwste onderwerpen
Geeuw.......
Lief Dagboek 4 Mijn ...
weer eens bij elkaar
gewoon om te delen
Oepsss..
Actiefste onderwerpen
Bericht van Chris... [37]
weer eens bij elkaar [25]
wezen mensenlicha... [18]
Ontdek het mysterie [17]
Mijn dromen..... [13]
Random Foto
2
2
Scoop Marks
ok
Onderwerp bekijken
AlienContact.org - Abduction Support & Research NL/EN | Publiek Forum *NL* | Ervaringen
Auteur Zo had ik het nog niet gezien
jane
Lid

Lokatie: gelderland
Aangemeld: 05.09.07
Geplaatst op 03-12-2009 08:33
Morge llieve mensen, gister toch een wat vreemde waarneming gehad. was tegen etenstijd stond in de keuken voor het raam (heb vandaaruit mooi zicht op het Universum)
Ineens zie ik vanuit mijn rechterkant net boven de huizen en bomen die daar staan een geweldig helder wit licht opflitsen, dit gaat uit en een meter of tig verder nogmaals aan uit en dat is zo tot 5 maal doorgegaan
Het was een rechte horizontale lijn die dit licht volgde en de snelheid was gigantisch, binnen 2 seconden was het weer uit mijn beeld verdwenen
Heb nu vanmorgen eens gekeken wat de afstand is maar je praat dan toch wel over honderden meters

Iemand een verklaring??

Hugs en light Janesmiley

http://praktijkmschouten.nl Privé Bericht sturen
Auteur RE: Zo had ik het nog niet gezien
sarin
Beheerder

Aangemeld: 03.09.07
Geplaatst op 08-12-2009 23:20
hoi hoi jane smiley ben blijkbaar wat suffig nog het stukje aan het lezen want probeerde manmoedig een beeld te krijgen maar kreeg het maar niet te pakken hihihihihihi , langzaam krijg ik er enig beeld bij ja en uhm sja wat zal ik zeggen goh bizar smiley ....het is best vreemd afgelopen jaar heb ik meerdere malen idiote waarnemingen gehad (ik noem ze idioot omdat ze zo overduidelijk waren dat het weer bijna fake lijkt )in aanwezigheid van anderen etc ook zoals ik nooit eerder had gezien ....bv in de zomervakantie zaten we buiten sterren te kijken en te genieten van vuurvliegjes en kijk naar de hemel , zie prachtige heldere sterren kortom lust voor het oog , zie ineens een wel enorm grote ster
sterker nog het word steeds groter , en besefte toen pas dat ik niet naar een ster zat te kijken maar dat een object me met nogal grote snelheid naderde.... dus zei tegen de rest iets in de trant van uhm uhmmmm kijk een hele grote ster komt er aan ..(wat nergens op sloeg maar enfin hihihihihi) toen kon ook niemand er meer omheen er kwam een enorme grote sja ovaal achtig ding aan geschoten die over ons heen vloog met een rotgang mag ik wel zeggen , nogal verry close heel fel licht ...het maakte een mooie bocht vloog over ons huisje en denderde de verte in en in een felle flits verdween het aan de hemel....mooi en erg spectaculair en best wel vreemd de manier van bewegen langs de hemel de grootte de vorm het licht etc etc ...
dat was nog niet het meest bizarre voorval wel een mooie vond ik zelf smiley
eigelijk genoeg om over van gedachten te wisselen .....en het komt er maar niet van he smiley
de energie is momenteel sterk jane en soms heftig gisteren iets moeten doen met werken met energie en ben er letterlijk beroerd van geworden ....waar ik bezig was veel negatieve energie namelijk ...kortom ben er nog beetje brak van dus mocht je nog een extra stootje kwijt willen ...stuur maar deze kant op smiley alvast bedankt altijd prettig xxxx

liefs saar
Privé Bericht sturen
jane
Lid

Geplaatst op 09-12-2009 11:12
Hey Sarina,

Bijzondere waarneming hebben jullie gehad, prettig als je dan met meerdere ben. Op die manier kun je uitwisselen. Maar het klopt wel dat er steeds meer ander soort van waarnemingen worden gedaan, worden er meer bewust van..

Maar ik kom even op je "klusje" Energie mag dan heftig zijn maar het is niet de bedoeling dat je er beroerd van bentsmiley. Hoe zwaar (negatief) de klus ook is.

Ben er dus even voor gaan zitten.. En stuur je mailsmiley

Greetzzz hugs en alvast light Jane

Dokter Chaos
Lid

Aangemeld: 11.09.09
Geplaatst op 18-12-2009 14:47
Opmerkelijk allemaal, des te interessanter om het in te laten werken!
Privé Bericht sturen
jane
Lid

Geplaatst op 28-01-2010 09:08
hehehe nou het werkt er eigenlijk uit.. smiley

Ga naar Forum
Login
Gebruikernaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Klik hier om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Ledenenquête
Aan hoeveel abduction ervaringen heeft U bewuste herinneringen?

1-3

4-6

7-9

10+

U moet inloggen om te kunnen stemmen.
Shoutbox
U moet inloggen om een bericht te kunnen plaatsen.

jane
05/09/2010 10:13
moggel all, ff ook wat kledderen smiley verder niks nieuws onder de zon. dan ... Het gaat zo sneeeeel whoehaaaaa... Surf lekker mee op die golf zou ik zeggensmiley

Dokter Chaos
04/09/2010 23:17
Ook hallo iedereen, het is weer een poosje geleden, soms heeft een mens het enorm druk met de liefde.

jmdp
04/09/2010 00:46
1000 watter???

sarin
25/08/2010 08:56
knuffel iedereen smiley en een fijne dag , liefs en een hele zooi licht smiley saar

jane
21/08/2010 17:04
pff.. uitloggen lukt weer eens niet smiley kom gewoon niet los hier hehehehe

jane
17/08/2010 11:32
morgen allen. eindelijk weer eens ff genoeg tijd om te snuffelen. Mooie dag allen

Dokter Chaos
20/07/2010 18:36
opmerkelijke waarnemingen gedaan, echter te lang om op tagbox te vermelden, zie artikel in forum.

Dokter Chaos
19/07/2010 17:02
Dank voor de deelneming, Kiara haar lichamelijke resten zijn intussen thuis in een urn aangekomen welke begin augustus worden uitgestrooid.

irma
13/07/2010 16:44
Sterkte Chaos, dat valt niet mee, een hond is een geweldig dier. Was het diertje ziek?

jane
11/07/2010 07:51
Alle sterkte toegewenst Michel, weet als geen ander hoe het is een geliefd dier te verliezen. Is vaak niet in woorden uit te drukken. Een lichtje voor jou en je hond

Shoutboxarchief